Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autisme / asperger syndroom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: autisme / asperger syndroom

    Ik denk dat het goed verwoorden is gekomen door alle psychiaters en inrichtingen die ik heb doorlopen in mijn leven

    Naar mate je ouder word merk ik aan mezelf dat sommige dingen minder belangrijk worden, zoals me altijd druk maken om wat anderen van me vinden, afgelopen tijd is dat veranderd bij me, ik maak me er minder druk om, als mensen een mening over me hebben prima, zodra het mij een minderwaardig gevoel geeft, hak ik het gelijk de pan in! Ben heel erg klaar met mensen die me het gevoel geven dat ik niks waard ben, voor het eerst in mijn leven heb ik juist het gevoel gekregen dat ik wel wat waard ben!

    Door het heft in eigen handen te nemen, me eigen wiet te verbouwen en een dikke vinger te geven aan iedereen die me tegenhoud in mijn proces mezelf te worden, gaat het nu goed met mij, ik voel dat ik voor het eerst echt grip op me leven heb, ik ken mezelf zo goed inmiddels, durf echt eerlijk te zeggen wat ik voel en denk, mijn angsten uit te spreken en er daardoor iets mee te doen.
    Mijn partner ziet het ook bij me, hij word er enthousiast van en samen weten we nu inmiddels zoveel meer over medicinale cannabis...

    Momenteel heb ik het ff zwaar, operatie gehad aan mijn huidaandoening en heb 5 3de graads wonden 1 onder rechteroksel 4 in me linkerlies en bovenbeen... Ik lig hele dagen op een ziekenhuisbed in de woonkamer en dat is voor iemand met adhd erg vervelend Gelukkig werkt het afghaantje uit eigen tuin erg goed tegen de pijn, de verpleging gaf me gelijk dat ik koos voor een jointje tegen de pijn in plaats van diclofenac wat rommel is voor de maag. Ik heb nog wel een aantal weken bed voor de boeg en dankzij me wietje is het redelijk te doen vooral qua pijnbestrijding.

    Ik heb dus net het nieuwe stuk gelezen van Meneer van der Buis op mediwiet.nl over hennepzaad olie, Wernard had het er ook al met me over gehad toen hij hier was, zou hennepzaad olie ook iets zijn voor mijn huidaandoening...?
    Toen Wernard hier was stond ik op de wachtlijst voor de operatie, en had speciale zalf gekregen om mijn opperhuid zacht te maken dus ik wilde het toen niet proberen, nu echter ben ik geopereerd en aan het genezen, mijn grootste angst is nu zullen ze terug gaan komen die ontstekingen, artsen kunnen geen zekerheid geven en ik ben nu zover dat ik denk, als wiet al zoveel goed effect op me heeft wie weet dan ook de hennepzaad olie.

    Binnenkort als alles geheeld is maar eens contact opnemen met Wernard en kijken of ik van mijn huidaandoening af kan komen of misschien dragelijk kan maken.

    Nog meer mensen die ervaring hebben met het innemen van hennepzaad olie..?
    Dream as if you 'll live forever...
    Live as if you 'll die today!

    Comment


      #32
      Re: autisme / asperger syndroom

      Veel sterkte en ik hoop dat er wat info over de hennepzaad olie verschijnt hier . Jammer genoeg weet ik niet veel meer dan wat er tot nu toe te vinden is op het www.

      Grtz

      Comment


        #33
        Re: autisme / asperger syndroom

        Hoi
        Wat tof dat het stukken beter met je gaat en dat je kracht hebt kunnen vinden .
        Heerlijk om telezen hoe het nu met je gaat.
        Ik zou die olie zeker voor je huid proberen baad het niet schaad het niet en wat kan je verliezen.
        Ik ga er voor zorgen dat er info hier komt over hennepzaadolie.
        Hoe jij ons op de hoogte hoe het met je gaat en als je je verveeld als je zo op bed lig kom je gewoon hier lekker chatten
        wij zullen je wel laten lachen

        groetjes Belladonna

        P.s ik heb een deel bij gevoeg Hennepzaadolie
        Last edited by belladonna; 7 September 2010, 11:26. Reden: Toevoeging
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X