Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cbd tegen overgangsklachten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cbd tegen overgangsklachten

    Korting op 420shop
    Nu mijn vrouw in de overgang is
    en de medicatie met serieuze kans op bijwerkingen!
    die maar gedeeltelijk werkt
    Gaan wij hier cbd voor uitproberen
    Ik deel hieronder wat ik er over heb gevonden

    #2
    Beetje lastig al die foto is de berichten.
    ik lees ze niet. Maar zeg tegen je vrouw dat de overgang ook weer voor bij gaat. Het is een natuurlijk proses waarin je lichaam veranderd en er komt rust in je leven. Tegen de overgang kun je niet vechten je kan het wel accepteren en als iets moois zien.

    Ps Cbd is geen wonder middel hoor
    God was never on your side..

    Comment


    • Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Ja sorry ik kreeg het niet voor elkaar de foto's in 1of 2 berichtjes te krijgen

      Ja dat klopt
      Alleen heeft de ene vrouw meer last dan de andere vrouw
      De slaapproblemen en de opvliegers zijn erg heftig
      Mijn vrouw wilt absoluut niet stoned worden
      hopelijk zal de cbd haar haar nachtrust terug geven
      Dat zal al een groot verschil maken
      In iedergeval hartstikke bedankt voor de feedback

    #3
    Schijnt dat de reguliere behandeling met oestrogeen allerlei bijwerkingen heeft, zoals het veroorzaken van dementie tot wel 70% kans.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Ik hoop dat ik nooit iets nodig heb en er door heen kom. Hoor ook om me heen dat veel vrouwen er echt veel last van hebben. Ik geef me zelf al Wiet mischien heb ik daarom geen last lol

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Tja, wiet onderdrukt veel zoals wij weten.

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Ditsoort claims zijn altijd met een korrel zout te nemen. Het veroorzaken van dementie neemt toe met 70%? Ten aanzien van wat?
      70% toename van 1% kans is 1.7%. Daarnaast is cannabisgebruik ook heftig gerelateerd aan het ontstaan van dementie.
      Vrouwen worden over het algemeen ook ouder dan mannen, dus ze hebben zowieso een hogere kans om dement te worden; als het leeftijdsgebonden is, en de man sterft op 69 jarige leeftijd en de vrouw op 98 jarige leeftijd.. Dan heeft die vrouw bijna 5000% meer kans op dementie. Het is lastig om dan te zeggen dat het door de oestrogeen komt, of door het feit dat het een vrouw is.
      Ik vond pas een leuke studie die een vergelijking deed tussen twee groepen met haarverlies. De behandelde groep verloor veel minder haren dan de controlegroep. De controlegroep bestond voor 70% uit mannen en de behandelde groep voor 90% uit vrouwen. Vrouwen worden minder snel kaal op late leeftijd dan mannen.. Ligt het dan aan het middeltje, of aan de experimentele opzet?
      Volgens de onderzoekers kwam het door het middeltje.

    #4
    Inderdaad en de oestrogeen verhoogt de kans op meerdere soorten kanker
    die medicatie laat je buik enorm zwellen
    Mijn vrouw had net zoveel last van die bijwerkingen als van de overgang zelf
    Vandaar dat ik cbd heb voor gesteld als proef
    de soort die ik gekozen heb geeft volgens de specificaties 0.5%thc en enorm veel cbd maar hoeveel is mij een raadsel
    Maar niet geschoten is altijd mis

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Je kan ook cbd korrels bij de dokter krijgen.

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Heeft ze al keer cbd geprobeerd
      https://www.cbdshop.nl/service/about/
      Dat is goed shop waar je online en flesje kan bestellen niet duur kan ze het proberen.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Van hooy cbd olie bij holland and barret werkt voor mam (parkinson) prima en is stukken goedkoper, mits ze de 1 plus 1 aanbieding hebben, wat ze geregeld hebben.

      Ik ga eens wat halen bij deze site, de keuze is wel stukken groter en wie weet is de werking beter

    #5
    Een vriend van mij kweekt jaarlijks 5 soorten met een hoog cbd-gehalte. Na de oogst gaat de opbrengst naar iemand die daar voor hem cbd-olie van maakt. Zijn vrouw, jawel…in de overgang en met klachten, gebruikt dagelijks 2 druppels voor het slapen gaan. Ze heeft daar volgens eigen zeggen veel baat bij.
    Cbd geen tovermiddel? Echt wel! Die hele plant is een toverplant wat nuttige eigenschappen betreft.

    Comment


      #6
      Ik heb de wiet klaar
      en je raad het nooit
      na 1 maamd medicatie geprobeerd te hebben
      wat niet beviel
      ,en ik dus cbd plantjes erbij ben gaan kweken
      heeft haar lichaam toch een shock ofzo ervan gehad (van de medicatie)
      dat ze nu bijna klachten vrij is
      dus ik zal het wel in de vriezer stoppen mocht ze weer last krijgen

      Comment

      Bezig...
      X