Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kruiden vaporizeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kruiden vaporizeren

    Korting op 420shop
    Welke mensen hebben ervaring met kruiden te verdampen?
    ik lees dat veel kruiden 150 graden nodig hebben om de werkzame stoffen los te krijgen.
    nu wou ik de arizer solo kopen maar zie dat minimum 185 graden is,gaan deze kruiden dan verbranden?of is het geen probleem?wie kan mij raad geven?
    danku

    #2
    Re: Kruiden vaporizeren

    THC verdampt men idd bij 185tot 220 graden celcius. Jouw verdamper is dus daarvoor geschikt. Wil je andere kruiden verdampen dan zou ik toch een verdamper nemen waarbij je de juiste temp kan instellen. Bij te warm verdampen verbrand er een deel en dat wil je als verdamper nu net niet.

    Comment


      #3
      Re: Kruiden vaporizeren

      Mercie voor je reactie! Erg,ze zeggen arizer solo goed om kruiden te verdampen!...leugenaars dan!mischien de da Vinci beter?zoek draagbaar model

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Tips voor goed regelbare draagbare verdamper?

      Comment


        #4
        Re: Kruiden vaporizeren


        Vapir classic goed in stellen
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Kruiden vaporizeren

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          [ATTACH=CONFIG]217858[/ATTACH]
          Vapir classic goed in stellen
          Dag bella,ik ben vergeten zeggen dat ik zoveel mogelijk glas wil,plastieke darmpjes heb ik niet graag,wordt die da Vinci ascent niet te heet in de hand?en kan je makkelijk een screen gebruiken om stukjes wiet op zn plaats te houden?grtjs

          Comment


            #6
            Re: Kruiden vaporizeren

            Die da Vinci word wel warm, maar niet zodanig heet dat je hem niet in je hand kan houden.
            Ofwel ligt dat aan mijn eelthanden
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #7
              Re: Kruiden vaporizeren

              Ha eelthanden dus wordt niet storend warm?ook goed!seg Die glazen potjes bij de da Vinci,kan je die gebruiken voor wat wiet of waar voor horen die eigenlijk?ik twijfel nog over welke de beste portable vaporizer is...de davinci lijkt me nu het beste...denk ik.trouwens ik zag filmpje op YouTube...SHIT toen die man eraan zoog dan fluite de davinci!zo een storend hoog geluid,hoop dat jullie dat ook niet hebben!??ik haat zo bijgeluidjes
              Last edited by ronantwerp; 18 February 2014, 22:31.

              Comment


                #8
                Re: Kruiden vaporizeren

                Da's om hasjolie mee op te roken, ik zal morgen de mijne op marktplaats zetten
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  #9
                  Re: Kruiden vaporizeren

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...orizer-te-koop de link waarin ik mijn da Vinci verkoop
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    #10
                    Kruiden in de Mighty en aanzetten. Blijven lurken tijdens het opwarmen. Dan merk je wel wat de juiste temperatuur is. Gaat ook goed met wat dennennaalden bijvoorbeeld. Heb het halve bos en de hele tuin zowat al in de vaper getest. Bloemkoolblad is niet aan te raden. Rozemarijn en venkel dan weer wel.

                    Comment


                    • kelderkastje
                      kelderkastje commented
                      Editing a comment
                      Prei geeft wel een lekker smaakje. Kolen minder. Radijs zou je eerst moeten drogen. Blijft weinig van over denk ik.

                    • Rreppellsteeltjam
                      Rreppellsteeltjam commented
                      Editing a comment
                      Gedroogd fruit?

                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Eekhoorn?
                  Bezig...
                  X