Een MS patiƫnte waar ik voor werk geef ik ook medicinale wiet in de vorm van granulaat (Bediol). Ik heb haar dat laten gebruiken door er thee van te zetten en/of middels een Vaporizer/verdamper. In beide gevallen worden haar pijn en spasmen genoeg gedempt zodat ze beter kan slapen. Ik heb gekozen voor bediol omdat ze niet wil roken en ook niet stoned wil worden.
Kennen jullie ook mensen die het op deze manier gebruiken en er baat bij hebben of mensen die er moeite mee hebben om het te verkrijgen? Er zijn maar een paar zorgverzekeraars die het willen vergoeden trouwens. En als je mediwiet tracht te krijgen middels niet reguliere wegen dan loop je kans minder werkzaam spul te kopen of van wisselende kwaliteit.
Kennen jullie mensen met andere aandoeningen die er baat bij hebben of baat bij zouden kunnen hebben?
Ik hoop wat reacties en ervaringen te mogen ontvangen.
Vriendelijke groet van Cees
Kennen jullie ook mensen die het op deze manier gebruiken en er baat bij hebben of mensen die er moeite mee hebben om het te verkrijgen? Er zijn maar een paar zorgverzekeraars die het willen vergoeden trouwens. En als je mediwiet tracht te krijgen middels niet reguliere wegen dan loop je kans minder werkzaam spul te kopen of van wisselende kwaliteit.
Kennen jullie mensen met andere aandoeningen die er baat bij hebben of baat bij zouden kunnen hebben?
Ik hoop wat reacties en ervaringen te mogen ontvangen.
Vriendelijke groet van Cees

Comment