Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Je vis roken... met...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Je vis roken... met...

    Korting op 420shop
    Zou je bvb geen gerechtje (vlees, vis) kort kunnen roken na het gebakken te hebben??? Stel je voor dat je 'n stukje vis hebt gebakken, je legt het op 'n warm bord, legt er een diep bord op (ondersteboven natuurlijk), plukje of topje wiet fikken en er onder kappen... zou je vis dan geen wietrokerig lekker smaakje krijgen???

    Wie probeert het?... Ik alleszins niet, ik mag niet meer bij het fornuis komen

    Greetz

    Brewer (de trotse eigenaar van ballen)

    #2
    Re: Je vis roken... met...

    Ghehe, zal misschien wel wat aroma er van oppikken maar den geen enkele psychoactief effect. Wel leuk bedacht.

    Comment


      #3
      Re: Je vis roken... met...

      Misschien moet je je vis gaan stomen in aluminiumfolie met wat wiet er in op de grill. Volgens mij moet dit wel lukken. Neem iets vettigs, begint het wel te werken denk ik.
      Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

      Comment


        #4
        Re: Je vis roken... met...

        Mss als je het geluk heb om in het bezit te zijn van en visrook hokje (kan je zelf ook maken) zou ik wat bladafval en flyffy topjes mengen met rook hout, denk wel dat er dan op de juiste temperatuur stoffen zullen vrijkomen. Aangezien een zalm een vette vis is zou die de thc mss wel kunnen opnemen, weeral weer meer richting mollicule keuken, leuke trhead.

        Grtz
        Last edited by westport; 10 February 2010, 17:18.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Je vis roken... met...

          brewer leuk bedacht man maar zelf vind ik het zonde om dat te doen.wat je beter zou kunnen doen is! een marinade maken met wiet.dan je vis er in leggen en laat het voor een paar uur intrekken.daarna zou ik hem pas roken.dat geeft meer smaak en geur.en de best gewenste efect krijg je op deze manier.
          Greetz billi-bang loves the 420 shop.
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Je vis roken... met...

            mmmmm, ik zou ook voor de marinade gaan.
            lekker voor op de bbq als het terug wat warmer wordt!

            Comment


              #7
              Re: Je vis roken... met...

              Idd laat de lente en zomer maar al komen, njummie in my tummie.

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              Bezig...
              X