Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toetje!! Banaan met een vleugje alcohol en een vleugje weed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toetje!! Banaan met een vleugje alcohol en een vleugje weed

    Korting op 420shop
    Wat heb je nodig voor deze bananen race.


    2 Bananen
    2 Eetlepels bruine suiker
    2 borrel glaasjes rum
    2 bolletjes vanille ijs
    Aluminiumfolie
    En een oven
    Half grammetje wiet
    Koffie filter

    Bereidingswijze:

    Waar beginnen we mee! Met de rum,die doe je in een groter glaasje samen met de wiet.Gebruik het liefst goeie droge weed,maar verkruimel de weed niet.Heel laten!!!!Vervolgens pak je plasticfolie en dek je het glas mee af. Laat het dan 1 dag intrekken.
    De volgende dag kunnen we dan eindelijk aan de slag.Pak een koffie filter en filter de rum.Dan pak je je bananen en een aardappel mesje en zet de oven op 180 graden.Laat de bananen heel!Pak een stuk aluminiumfolie en leg de banaan verticaal erop. Als je de banaan voor je hebt moet je met je mesje een snee maken van links naar rechts.Maar zorg er voor dat je niet door de onder kant van de banaan snijd!!!!!
    Dan pak je de banaan en breek je de banaan als het ware veder open.Maar niet te ver!!!Dan strooi je 1 eetlepel bruine suiker erin, en de helft van de rum wat er in het glas zit.Dan pak je hem dicht,en doe hem dan in de oven ,Ongeveer 10 minuten.
    Als het klaar is haal je het eruit en leg je hem, op het bord en maak je hem open.Haal de banaan er niet uit.Gewoon open maken en een bolletjes vanille ijs erbij doen.Klaar is het!!!!

    Eventueel kan je er ook een dot slagroom bij doen.Als je nou echt een weed lover bent, dan kan je kijken voor weed slagroom.dat recept heb ik ook hierop staan.

    Eetsmakelijk.
    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
    sigpic

    #2
    Re: Toetje!! Banaan met een vleugje alcohol en een vleugje weed

    Je laat het wiet 1 dag intrekken, en vervolgens zeef je het en gooi je de wiet weg?
    Dan heb ik spijtig nieuws voor je, naar mijn weten blijft THC niet achter in alcohol e.d. Het blijft alleen plakken aan vet.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Toetje!! Banaan met een vleugje alcohol en een vleugje weed

      idd klopt ! Thc lost alleen op in dierlijke vetten
      toch wel een leuk ideetje

      Comment


        #4
        Re: Toetje!! Banaan met een vleugje alcohol en een vleugje weed

        Helaas moet ik jullie dan teleurstellen,want het lost wel op in alcohol.ik heb het er met monty nog over gehad,en die heeft zelf ook een recept met weed en alcohol.dit is de link met het verhaal dat het wel zo is! Wiet-als-borrel
        dus kijk en leer stiekem wat bij hehehehewat je tegenwoordig allemaal met wiet en hasj kan doen lol
        Last edited by Jointjedraaien; 21 June 2010, 00:51.
        Greetz billi-bang loves the 420 shop.
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Toetje!! Banaan met een vleugje alcohol en een vleugje weed

          Ken uw chemie jongens

          Comment


            #6
            Re: Toetje!! Banaan met een vleugje alcohol en een vleugje weed

            niet veel
            Greetz billi-bang loves the 420 shop.
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Toetje!! Banaan met een vleugje alcohol en een vleugje weed

              hmz klinkt wel leuk om een keertje te proberen. kijken of we er nog een beetje naar de klote van kunnen raken

              Comment


                #8
                Re: Toetje!! Banaan met een vleugje alcohol en een vleugje weed

                Lekkkkeeeer Jammie jammie, alleen de temp van de oven zou ik lager houden omdat thc verdampt bij verwarming en minder suiker omdat dat de werking van de thc ook niet ten goede komt , wat een zeikerd ben ik eigenlijk

                Zo weet ik er ook nog een leuk voor een buiten feest
                Week van te voren begin je met een fles wodka en een mooie grote zelf gekweekte top , ( waarom zelf gekweekt ,omdat dan de grote niet uitmaakt ),Wodka en top in een grote weckpot voor een dag daarna filteren en dan neem je een grote watermeloen
                In de watermeloen maak je een gat waar je een trechter in kunt zetten en dan giet je de trechter vol met de mix cannawodka laat dit rustig intrekken en zo kan je er een liter in gieten
                Dit is echt the Bomb op een gezellig buiten/BBQ feest

                Let wel op de kinderen dat die er niet van snoepen

                Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

                Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                Comment


                  #9
                  Re: Toetje!! Banaan met een vleugje alcohol en een vleugje weed

                  hahahahaha vet man ventje.en met jou kan ik praten lol.ik had zelf dit ook al gehoord.maar dan met vodka en eeen paar xtc pillen.en laat het dan maar 1 week rusten hehehehe.
                  is trouwens ook een goed idee voor als we de 10.000 leden halen OP HET FEEST wat we dan geven hehehe
                  Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                  sigpic

                  Comment

                  Bezig...
                  X