Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnend wiet-consumeerder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Eet gewoon een topje op binnen 30 minuten voel je er echt wel wat van ruikt niemand
      God was never on your side..

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ja da's lekker

      #18
      Of breng anaal in? Das een even goede tip.

      Comment


        #19
        Wat een gedoe zeg... Hoe moeilijk kan je het jezelf maken...

        Haal gewoon een gram goede kwaliteits hasj, draai er een en ga ergens op je gemak zitten en smoke hem op (niet in een keer) met wat zoete producten bij je zoals een zoet drankje en een mars, snicker etc.

        Als je voor het eerst rookt neem dan eerst een paar hijsjes en laat het even op je inwerken, voel je jezelf er goed bij neem je meer.. Owja en niet teveel nadenken als je rookt, laat je gedachten maar varen.. Succes!

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Hij zegt tocht dat het roken niet is wat hij wil ... Of snap je dat niet

        #20
        belladonna, heeft die al hasj geprobeerd dan..? Volgens mij niet.

        Hij heb het erover dat de smaak van wiet niet lekker is en branderig dus vandaar mijn post over hasj wat een andere smaak geeft en niet zo branderig is, of snap je dat niet..?

        De post van jou over een wiet topje opeten lijkt mij helemaal geen goed plan.

        Zoveel mensen, zoveel meningen..

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Zijn Papa en Mama mogen het toch niet ruiken en als je dus hasj joint gaat roken je weet tog....

        #21

        Comment


          #22
          Kheb laats heel potje wiet olie op en geloof me ik werd niet Stoned of high er van .
          Je zal als je high wil worden toch moeten roken of dampen met eten ga je dat nooit voor elkaar krijgen
          En als je 18 + ben praat is met je ouders je ben volwassen ?
          God was never on your side..

          Comment


            #23
            Ga gewoon eens een weekendje naar Amsterdam (of andere stad), met je vrienden of vriendin of...

            Opties genoeg daar! Kan je vanalles proberen.
            En tegen je ouders vertel je wat over de leuke musea die je bezocht hebt. Iedereen gelukkig!

            ​​​​En wat je leuk vindt breng je achteraf mee naar huis zo deden wij dat vroeger toch...

            Als je daar niet vindt wat je zoekt, kan je het beter zo laten.

            ​​​​

            Comment

            Bezig...
            X