Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ongelofelijk, heb je zo'n groot bad dan, enduror. Ik kan me voorstellen dat je aan dit soort producten denkt als ik dit oerwoud zie staan. Maar ehh... jongens?
Veel hennepolie zit in deze zeep. Hennepolie staat bekend om zijn huidverzorgende eigenschappen. De zeep is bij uitstek geschikt om je haar mee te wassen! Klik hier voor meer informatie INCI: Cannabis sativia, Sodium palmate, Sodium cocoate, Sodium olivate, Aqua, Sodium castorate, Rosemarinus officinalis (Rozemarijn EO)
Hennep Haar Zeep
Dat is shampoo zonder flesje. Een shampoo die weldadig is voor je haar en hoofdhuid. Puur natuur, ambachtelijk gemaakt van alleen de beste ingrediënten. Niet te vergeten dat er veel verpakkingsmateriaal bespaard wordt: 1 Zen Hennep Haar Zeep bespaart al gauw 3 flessen shampoo!
Het gebruik is simpel: maak de Haar Zeep nat en wrijf goed over de Haar Zeep. Daarna kan je de Haar Zeep gebruiken zoals shampoo in een flesje. Goed uitspoelen en merk het verschil.
Het kan zijn dat de eerste paar keer wassen het lijkt of je haar niet goed schoon wordt, maar dat is het residu dat achterblijft van commerciële shampoo. Dat verdwijnt na enkele keren wassen Na de Zen Haar Zeep kan je je haar naspoelen met mariaZIJN: een speciale spoeling die verzachtend en verzorgend is voor je haar en hoofdhuid.
Er zit veel hennepolie in deze zeep. De hennepolie geeft die mooie groene kleur aan de zeep. Hennepolie staat bekend om zijn huidverzorgende eigenschappen en is vooral goed voor de verzorging van de hoofdhuid. INCI: Cannabis sativia, Sodium palmate, Sodium cocoate, Sodium olivate, Aqua, Sodium castorate, Rosemarinus officinalis (Rozemarijn EO)
Comment