Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj/wiet melk maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hasj/wiet melk maken

    Korting op 420shop
    hoi had een vraag hoe maak je precies hasj/wiet melk?
    Want wil een space milkshake maken
    en kan ik het doen zonder dat me hele keuken blauw staat
    kan ik het ook gewoon in de magnetron doen heb geen zin om de heletijd op het fornuis te gaan zitten letten.

    #2
    Rechtstreeks van de wietkoe.

    Comment


      #3
      Ik zette een pannetje op laag vuurtje, laat het niet koken 70/80graden! Wiet/gruis/hash erin en lekker roeren. Paar minuten en klaar, even door een zeefje, afkoelen en drinken maar. Ik vind de smaak wel super goor...
      Dit was mijn eerste kennismaken met wiet en dat was best heftig haha.
      Magnetron kan wel denk maar kans dat de THC niet optimaal oplost is groot denk ik.

      Comment


      • Lovemarijuna
        Lovemarijuna commented
        Editing a comment
        Oke bedankt!
        En hoe zit het met de geur?

      #4
      Geur valt heel erg mee. [Je verbrand niks namelijk] Ik deed er knip afval in van de White Widow.
      Maar dit was een poos geleden.

      Comment


      • Lovemarijuna
        Lovemarijuna commented
        Editing a comment
        Ik was van plan om een eigen voornuis voor op me kamer te kopen want me pa vindt het blowen oke als het maar op me kamer gebeurt en heefd geen zin in doen in ze huiskamer maar dat is dus niet meer nodig?

        En hoe zit het met de smaak wil een maat van me verassen met die milkshake hij blowt wel en eet wel eens een cakje maar wil hem ermee verassen dat hij opeens super stoned wordt van woesshh

      • Lovemarijuna
        Lovemarijuna commented
        Editing a comment
        Ik ben trouwens van plan om er brokken hasj in te gooien super sterke hasj of toppen wiet super sterke wiet
        Hoeveel raad je me aan voor een shake voor 2 personen? en hoeveel ML melk voor 2 personen?

      #5
      Die thc lost toch niet op? Die bindt zich gewoon aan dierlijk vet. Dat moet zelfs al gaan zonder te verwarmen. Gewoon volle melk nemen, zodat er genoeg vetpercentage in zit. Wsl zal verwarmen dat proces wat versnellen? Maar als het zou oplossen dan is het niet meer actief lijkt mij. Sowieso als je nu boter maakt en je smelt die boter dan hangt de thc er al aan vast.

      Comment


      • Helemaal Top
        Helemaal Top commented
        Editing a comment
        Ik weet niet beter dan dat je het moet verwarmen. Op internet staat het ook overal. Sommigr sites staat zelfs een uur lang... Zal het proces idd wel versnellen

      #6
      Hoeveel je erin gooit weet ik echt niet, dat zal je even moeten googlen. Verschilt altijd wat. Anders maak je het lekker voor jezelf en test je het voordat je maat nokkie gaat haha.
      En het smaakt echt GOOR.

      Jou was zal ik gewoon een cake bakken ofzo met extra wiet erin. Veel lekkerder maar eet niet teveel.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Als het boven de melk uitkomt zit er teveel in.

      #7
      Serieus hoeveel jaar ben je 5 ? ik wil er hele brok Hasj in gooien en hem verassen met milkshake zonder dat hij weet dat het er in zit SERIEUS !!!!!
      Growup man
      Voornuis op je eigen kamer vraag is aan je Papa wat hij vind het idee vind dat je heel zijn huis in de hens zet met je brok hasj melk Kiddo
      God was never on your side..

      Comment


        #8
        Toekomstperspectief verzekerd dit.

        Comment


          #9
          Je mag nooit iemand intoxiceren zonder diens medeweten.
          Wat als hij een urinetest moet doen voor een job? Wat als hij een paniekaanval krijgt?

          Walgelijk dit.

          Comment


          • Lovemarijuna
            Lovemarijuna commented
            Editing a comment
            Hij zelf blowt ook best wel vaak
            Dus gewoon een verrassing cadoutje

          • Organisch
            Organisch commented
            Editing a comment
            Als iemand zonder mijn medeweten drugs in mijn drinken zou draaien zou ik daar echt niet mee gediend zijn. Ik vind dat zoiets een eigen keuze moet zijn. Ik ken tig mensen die blowen, maar nooit zou ik hen verrassen zonder hun medeweten.
        Bezig...
        X