Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een dagje de keuken in + invriezen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Een dagje de keuken in + invriezen

Korting op 420shop
    Hoi,

Volgende week hebben ik en m'n vrienden eindelijk eens tijd en n plek om eens flink te genieten. Het originele plan was om gewoon veel te blowen, maar toen ik voorstelde om een spacecake oid te gaan bakken werden al snel de wildste recepten bedacht!

Normaal gesproken ben ik niet home alone; het bakken van een spacecake zit er dan ook niet in voor mij ivm de geur. Nu wil ik dus een klein voorraadje bakken. Kan dit? Kan ik een spacecake invriezen, of is er een ander recept voor edibles die wel in te vriezen is? Of worden ze hierdoor minder potent? Daarnaast heb ik 5g lemon haze van de shop klaar liggen voor volgende week. Lijkt me een beetje zonde om voor die cake te gebruiken nietwaar? Zal ik gewoon wiet van de lokale dealer boer ervoor gebruiken of heeft betere wiet ook een beter effect in edible born? Ik kan ook gruis halen bij de shop, dat is 4g/20.

Hoor graag jullie input!

Groetjes.

Dus de shop heeft betere wiet dan iemand waar je het anders zou kopen ? Een kweker?.... Dan zou ik een ander adresje zoeken

Comment

Space cake kan je gewoon invriezen volgens mij.

Gruis kan hier goed voor geschikt zijn.
      Ligt er natuurlijk aan hoe het eruit ziet, maar da's met alles.
      Als het alleen takjes en blaadjes zijn heb je er niet zoveel aan.
      Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

Heb al 2x mijn space cupcakes ingevroren. En dan in een ziplock bag en alle lucht eruit zuigen. Werkt prima met een rietje en dan op het laatste moment het rietje eruit halen en het zakje dicht doen!
        Als je ze wilt eten, voor een cupcake deed ik anderhalf uur vantevoren ze eruit halen.
        Werkt prima! Je kan ze max 6 maanden bewaren hoorde ik, maar bij ons zijn ze meestal binnen een maand op

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X