Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj brownies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hasj brownies

    Xtreme, probeer jij mij in de maling te nemen?
    Thc moet eerst warm worden voordat het effect heeft, als je een blok hash eet heb je alleen maar last van je maag

    Comment


      #32
      Re: Hasj brownies

      Ik verneuk de boel echt niet, Boris. THC-dampen komen ondermeer vrij bij verhitting, dus bij het roken. THC lost ook op in vetten en in lng of lpg. In vetten lost de thc inderdaad vlugger op als je het vet enigszins opwarmt en voordien de wiet of hasj verkruimelt. Bij lng of lpg komt de thc vrij terwijl je handschoenen moet gebruiken, zodat je handen niet vastvriezen aan de pijp of de schaal, waarin je de damp opvangt: er vormt zich zelfs een ijslaag aan de buitenkant van de pijp of de schaal. Dus als je hasj of wiet eet, lost dat eveneens op, zeker als je een glas melk gebruikt om het door te slikken. Wel duurt het minimaal een uur voordat je het merkt, maar dat is bij brownies niet anders. THC lost eveneens op in alcohol, zonder te verwarmen. Je kunt na het uitzeven van de plantrestanten de alcohol drinken en je wordt gegarandeerd stoned. Je kan de alcohol ook laten verdampen en je houdt nagenoeg zuivere thc over, die in de vorm van kleine druppeltjes onder de tong van terminale kankerpatienten worden aangebracht. Ook hier komt geen verwarming aan te pas. Jim Morisson, de inmiddels overleden zanger van The Doors, is zelfs compleet paranoia in het ziekenhuis beland, nadat hij 25 gram hasj had opgegeten. Meer voorbeelden kan ik zo snel niet aandragen.

      Comment


        #33
        Re: Hasj brownies

        Damn weer wat geleerd haha

        Comment


          #34
          Re: Hasj brownies

          Weet je wat ik bij elk recept hier mis een scheutje likeur of rum over de brownie's als ze uit de oven komen , dat geeft eenextra kick

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #35
            Re: Hasj brownies

            Echt heerlijk, alleen 6g gebruik voor 2-3 personen, wat wel een heel aparte ervaring was. 0,5 de persoon lijkt me eerder wat weinig zeker als je zelf ook af en toe rookt.
            Verder niks op aan te merken, echt heerlijk!!!

            Comment


              #36
              Re: Hasj brownies

              Misschien een recept voor een beginnende gebruiker?! Anders hoeveel veranderen of vermenigvuldigen. ^^

              Comment

              Bezig...
              X