Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietboter, maar geen afval :(

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietboter, maar geen afval :(

    Korting op 420shop

    #2

    Comment


      #3
      Re: Wietboter, maar geen afval

      THC verkoop is verboden op het forum, en zodus ook wietboter.
      Geen handel of vraag naar illegale producten aub!

      Wel helpen we je graag met informatie hoe je boter maakt, maar die informatie is er al reeds

      Mvg,
      Leffe

      Comment


        #4
        Re: Wietboter, maar geen afval

        Oke dudes, dank jullie wel!
        Sorry voor de thc-boter aanvraag, lomp van me
        Ik heb besloten om toch maar hasj brownies te maken, want da's een stuk goedkoper, en mss zelfs wel lekkerder
        Dank voor de tips

        Comment


          #5
          Re: Wietboter, maar geen afval

          Houd ons op de hoogte hoe je vriendin het vind
          Eet zij vaker dat soort dingen?

          Comment


            #6
            Re: Wietboter, maar geen afval

            Neuh, maar daarom moet het eens de eerste keer zijn he?
            Ze blowt al wel een jaar of 2 ondertussen (ik ben een slechte invloed )
            Ben benieuwd wat ze ervan vind! En ook wat ik ervan vind, want ik heb t zelf ook nog nooit gegeten! Wel een keer een plak spacecake uit Amsterdam, maar dat was ook waarschijnlijk de reden dat ie niet werkte...
            Is verdomme wel de bakpoeder uitverkocht in de Albert Heijn, grmblml...
            W00h brownies! Als ze bevallen bak ik er nog een bende voor Lowlands

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Wietboter, maar geen afval

                grappig , als je overdosis wil nemen moet je echt kapot eten ;

                Comment


                  #9
                  Re: Wietboter, maar geen afval

                  Hey!

                  Ik wil graag een space cake maken, maar ik heb geen idee hoe ik aan
                  knipafval moet komen. Ik woon in Amsterdam, dus dat kan niet te moeilijk
                  wezen, maar je kan niet gewoon naar de shop en het vragen, toch?
                  Hellup!

                  Comment


                    #10
                    Re: Wietboter, maar geen afval

                    Leuk dat je een topic van 1 jaar geleden bumpt.

                    De enige manier om aan knipafval te komen is door zelf je planten te knippen, of vrienden/familie moeten hun knipafval over hebben.

                    De handel in knip afval is niet toegestaan op het forum, dus let daar wel op.
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: Wietboter, maar geen afval

                      Hey, bedankt. Ik weet dat handel niet is toegestaan hier, zal er ook niet op azen ofzo
                      Wel vervelend dat dat knipafval zo lastig is, 4 gram wiet is meteen zo duur!
                      Ik zal eens rondvragen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wietboter, maar geen afval

                        @Weedy,
                        Dat deze dame een oud topic bumpt,wil alleen maar zeggen dat ze de moeite heeft gedaan te zoeken toch?
                        Alleen wel jammer idd dat de gestelde vraag al zo ongeveer antwoord had..

                        Grts
                        Daniella
                        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                        Misty's ABC

                        Comment


                          #13
                          Re: Wietboter, maar geen afval

                          Je kan in de coffeeshop ook naar "gruis" vragen, valt een stuk goedkoper uit.

                          Comment


                            #14
                            Re: Wietboter, maar geen afval

                            4 gram hoeft niet duur te zijn hoor. Ligt er maar net aan wat je haalt

                            Comment


                              #15
                              Re: Wietboter, maar geen afval

                              Realiseer je wel dat spacecake heel anders en langer werkt dan dat je het rookt in een joint of Vaporizer.Bij het roken merk je de werking veelal gelijk en meteen bij cake ligt het eraan hoe jou lichamelijke verbranding is. Het duurt langer voordat het werkt en je kunt niet zoals bij een jointje als het te heftig is stoppen met roken. Wat erin zit komt er niet meer uit en je zult de rit moeten uitzitten. Ook mensen die bijvoorbeeld niet weten dat het spacecake betreft kan het een heftige ervaring zijn.Het gevoel hebbende dat zij niet goed worden. Het nuttigen is anders dan het roken. Neem je tijd voordat het gaat werken en niet een tweede stuk erbij omdat je niets ervan merkt.

                              Comment

                              Bezig...
                              X