Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De wietolie van Takketoelli,

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welk nummer van koffie filter word hierbij gebruikt? Of speelt dit geen rol?
    heb hier nr 4 liggen.

Nevermind. Heb het antwoord al.
    Speelt geen rol of je de papieren of de stoffen neemt zeker.....

Mvg

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Nee hoor, welke filter je gebruikt is niet belangrijk. Hoe beter de filter, des te zuiverder het eindproduct

20 capsules, hoeveel wiet heb je gebruikt? om een indicatie te hebben van het effect

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik gebruik minstens 20-30 gram 'afval' per keer, meestal 50 ofzo. Ik weeg dat nooit af. Effect ligt aan de kwaliteit van het afval en of wiet. Maar in een capsule zit tussen de 1 en 5 gram wiet, dat ligt er aan hoeveel olijfolie je erbij doet. Mijn olie is dus ook niet te roken

bij wiet doe ik het meestal 1/5 of 1/10, ik weet graag welke activiteiten nog mogelijk gaan zijn die dag
    afval kan zelfs 100/100

Comment

Ben een beginneling weet van toeten nog blazen .heb voor de gein drie planten in de tuin staan weet wel dat er geen bellen aan hangen en het ruikt al aardig en het kleeft al een beetje .de bedoeling is om er de olie af te halen kan ik dat doen met zuivere alcohol als het zover is .maar eerlijk gezegd ik weet niet of ik wel de goede planten heb

Comment

Bezig...
    X