Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Space Brownies & Muffins voor de eerste keer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Space Brownies & Muffins voor de eerste keer

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ga deze week met vrienden op vakantie en besloten een dag te spacen. Echter vraag ik mij wel af wat de hoeveelheden etc moeten zijn. Zelf ben ik wel een stoner, maar sommige mensen hebben het weinig of nog nooit gedaan.

    Ik heb 1 pak brownie mix en 1 pak muffin mix van dr oetker gehaald, wat in totaal voor 8 personen is. Dat betekent dat de mensen die brownies willen 2 brownies pp nemen (8 in 1 pak) en muffins 3 muffins pp (12 in 1 pak).

    Ik had zelf bedacht dat ik 4 gram nodig heb voor 8 personen, maar weet niet of dit klopt. Het is Lemom Haze van een goede shop. Per brownie is dit dus 0,25 gram, zodat mensen kunnen kiezen of ze er 1 of 2 nemen. Echter weet ik niet of het met de muffin mix kan. Ik kan bij beide de wiet mee bakken in de boter, maar muffins hoeven slechts 15 ipv 40 minuten in de oven, is dit erg? Qua dosering doe ik hetzelfde.

    Zijn er op/aanmerkingen?

    Alvast bedankt!

    #2
    Klinkt goed. Dat was het?
    De Bloemen Van Bri

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Italbri View Post
      Klinkt goed. Dat was het?
      Is onze eerste keer dus wil zeker weten dat het goed gaat, maar bedankt voor de feedback!
      Last edited by GeefMijWiet; 2 August 2020, 13:48.

      Comment


      • GeefMijWiet
        GeefMijWiet commented
        Editing a comment
        @Italbri
        Dit is in eerste instantie inderdaad de reden waarom ik hier een account heb aangemaakt, maar dat wil zeker niet zeggen dat het de laatste keer is. Deze vraag rustte mij al een tijdje en ik kon het antwoord er van niet op internet vinden. Ik ga ook zeker op dit forum kijken wat er allemaal te vinden is en ik zal mij deze week voorstellen
        Ik verwacht ook absoluut geen lang antwoord, ik hoopte dat iemand mij met ervaring kon zeggen of dit wel/niet de juiste manier is en zo nee, waarom niet.

      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Het staat mij bij dat de aangeraden dosering voor beginners een halve gram is, dus 0.25 gram per cakeje is prima. Van de bereiding weet ik niks nooit gedaan maar volgens mij is wat je zegt de juiste manier.

      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Druk ze vooral op het hart dat als ze niks voelen ze pas na meer dan een uur een 2e kan nemen. Een jointje roken heeft gelijk effect maar eten merk je meestal pas na een uur.

      #4
      Bij mij duurt het soms 2 uur voor dat een wiet koekje begind te werken. Dus ben voor zichtig.
      over de grammen kan ik niks zeggen ik gebruik veel en vaak en maak eerst boter en dan koekjes
      God was never on your side..

      Comment

      Bezig...
      X