Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is drogen nodig om te verwerken in edibles of hasj?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• LR2
    commented on 's reply
    Ik heb 't weleens gedaan, maar je hebt een flink veld nodig om genoeg te hebben voor een kleine joint. Toen ik nog knipte zonder handschoenen en een kilo per jaar uit de tuin trok, kon ik wel 2-3 g charas maken door de toppen door mijn handen te rollen voor het knippen. Schaar hasj komt in de buurt, maar het is niet hetzelfde.
    Hoe dan ook, het kan prima, mits je genoeg materiaal hebt.

• eeltje
    commented on 's reply
    dus doe er verstandig aan leuke vrouw te leren kennen uit Charas via facebook en dr dan wat hash te laten opsturen hehe

• Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Kameraad heeft ons wat Charas opgestuurd uit India in een paar uitgeholde kaarsen. Voor 9/11 ging dat wat gemakkelijker. Heerlijk was dat !

• Takketoelli
    commented on 's reply
    Doet mij denken aan een India reis van een vriendin in de jaren 80.
    Hele hellingen en velden vol met wiet. Zij wordt aangesproken omdat ze hash rookt. Of ze daar meer van wil? Tuurlijk!
    Die kinderen renden de helling af met een laken tussen hun in, dwars door de planten heen. Bij de vriendin aangekomen schraapten ze de hash van het laken af, kneden tot een bal en alstublieft mevrouw!
    Lekkerste hash ooit zei ze

• Flip Hasjkip
    replied
    Iemand al eens geprobeerd om Charas te maken ? Of kan dat alleen in India ? Is toch de lekkerste hasj die ik ooit gerookt heb, wordt van de levende plant gemaakt door de toppen tussen de handen te wrijven.

Leave a comment:

• LR2
    replied
    Het komt de smaak wel ten goede om de boel eerst te drogen.

Als je hasj wilt maken dan is drogen zeer zeker nodig.

Leave a comment:

• sounix
    commented on 's reply
    eu.... ik deelde toch de ervaring van de vriend ...

--> "ik ken iemand die regelmatig CBD olie en zalf maakt van zijn plantjes en doet dit rechtstreeks na het oogsten. Hij neemt niet echt de tijd om ze te drogen."

hij droogt enkel de wiet die hij gaat roken

• QnQ
    commented on 's reply
    Dan vraag je het aan hem

• sounix
    replied
    ik ken iemand die regelmatig CBD olie en zalf maakt van zijn plantjes en doet dit rechtstreeks na het oogsten. Hij neemt niet echt de tijd om ze te drogen.

zelf heb ik er geen ervaring mee.

Leave a comment:

• Rreppellsteeltjam
    replied
    Alleen als je gaat zeven met een pollinator!!

Bij alle andere bewerkingen word het toch al nat, tenzij ik een bewerking vergeten ben.

Leave a comment:

• Rutgerr
    heeft een topic gestart Is drogen nodig om te verwerken in edibles of hasj?

Is drogen nodig om te verwerken in edibles of hasj?

Misschien is dit een stomme vraag, maar ik wilde het toch even zeker weten. Ik begrijp dat het drogen van wiet nodig is om het uiteindelijk te kunnen roken, en dat ga ik zeker ook doen met een deel van de oogst, maar met het andere deel wilde ik wietboter en hasj maken. Het lijkt mij dat het niet per se nodig is om daarvoor wiet/knipafval te drogen toch?

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X