Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietboter gebruiken voor glazuur van cupcakes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wietboter gebruiken voor glazuur van cupcakes

    Korting op 420shop

    #2
    Re: wietboter gebruiken voor glazuur van cupcakes

    Volgen mij moet dat wel werken, zelf nooit geprobeerd maar zie niet in waarom dit niet zou gaan. Ik zou zeggen neem eens de proef op de som en laat het ons weten hoe ze smaakte en werkten.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: wietboter gebruiken voor glazuur van cupcakes

      Oorspronkelijk geplaatst door Annewiet View Post
      Gaat dit lekker zijn? Zou dit het effect minderen?
      Lekker zal het vast worden, maar het zal zeker het effect beinvloeden. Van zoete dingen wordt je minder stoned en glazuur is behoorlijk zoet. Dus de glazuur zal het neutraliseren.

      Oorspronkelijk geplaatst door Annewiet View Post
      Bereiding
      Roer de boter zacht en romig. Zeef de poedersuiker erboven en roer door elkaar met een garde. Schep de citroensap erdoor en roer opnieuw. Tot slot kun je eventueel kleuren of smaken toevoegen.
      Als je wietboter maakt zou ik die op de au bain marie manier maken. Ik weet niet of hij in warme gesmolten staat niet geschikt is voor glazuur. Dus dat zou betekenen dat je de wietboter af zou moeten laten koelen.

      Ik zou het zo niet proberen, maar doe je het toch.
      Dan zou graag horen of het werkte.
      Why drink and drive when you can smoke and fly

      Comment


        #4
        Re: wietboter gebruiken voor glazuur van cupcakes

        Ik had veel te weinig wiet blijkbaar. Dus gewoon opgerookt en gewone cupcakes gemaakt jammer genoeg..
        En ook voor gewone glazuur heb ik de boter au bain marie opgewarmt joey . Moest ik voldoende wiet hebben gehad, had ik gwn de wiet bij de lopende boter gedaan. Gezeefd en dan de bloem erbij gedaan en opgeklopt..

        Comment


          #5
          Re: wietboter gebruiken voor glazuur van cupcakes

          chocolade aan glazuur toevoegen, anders smaakt t toch nergens naar........

          Comment


            #6
            Re: wietboter gebruiken voor glazuur van cupcakes

            Of beetje citroen of wat gemalen koffiebonen.. twas allemaal lekker

            Comment

            Bezig...
            X