Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

thc lekstokken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    thc lekstokken

    Korting op 420shop
    ik zou graag is lollies of lekstokken met wiet maken
    zo word je lekker stoned zonder dat je met een joint in je mond moet ronlopen.
    opzich weet ik zelf al niet hoe je zelf lekstokken kan maken dus zeker ni hoe je ze kan maken met wiet erin.
    dus als iemand mij daarmee kan helpen ofzo
    laat iets weten
    spank you all smokers

    #2
    Re: thc lekstokken

    Haha origineel idee, Hoe maak je lekstokken dan? zit er boter in of een andere olie? anders kan je THC oplossen in olie of boter en zo het recept aanpassen
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: thc lekstokken

      Heb dit na gekeken en spijtig genoeg komt er niets van boter aan de pas bij de bereiding voor de vloeistof van lekstokken. Ook geen enkel ingredient gevonden die vervangen zou kunnen worden.

      Wat is het volgende idee laat maar komen.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: thc lekstokken

        Om alvast in de stemming te komen voor sinterklaas (niet dat ik ik er wat om geef) is het mischien een leuk idee om wiet taai taai poppen te maken. In het recept kan je honing toevoegen alleen ik weet niet of thc erin oplost, honing is niet echt een olie tog? er komt geen boter aan te pas helaas, maar het is maar een idee.

        Spacepernoten kan je wel maken met het volgende recept:
        viewtopic.php?f=32&t=37
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: thc lekstokken

          Honing is wel degelijk een olie en hasholie is vrij makkelijk te maken door middel van een HONNY BEE EXTRACTOR maar de prductie ervan zou een vrij kostelijke zaak zijn om een dergelijke hoeveelheid olie te maken.



          je moet bijna 30gr buds verknippen of malen om 1 gr hasholie te verkrijgen.

          Gtrz

          Comment


            #6
            Re: thc lekstokken

            Dus als je al hasjolie hebt is het gewoon een kwestie van de hasj olie toevoegen aan de honing ? zonder of met de honing te verwarmen ? Anders is het wel mogelijk om taai taai poppen te maken met thc erin
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: thc lekstokken

              Dit klopt, maar hou er wel rekening mee dat hasholie sterk geconcentreerd is en voor de verhouding hasholie-honing zou ik niet weten waar te beginnen, maar kan uitgezocht worden.

              Je kan de honing vloeibaar maken op radiator of iets dergelijks, en daarna de hasholie in vermengen. Trouwens hasholie stijft ook op en word honingachtig.

              Hierzo kan je de werking van de honny bee extractor, Je moet wel meerderjarig zijn en lid van you tube om het filmpje te kunnen bekijken.
              http://nl.youtube.com/watch?v=qIBm3r0Mkms

              Grtz

              Comment

              Bezig...
              X