Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[VRAAG] Wiet brownie's in de magnetron

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    [VRAAG] Wiet brownie's in de magnetron

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een klein vraagje m.b.t het maken van wiet brownies, in de magnetron. Op internet las ik het recept van 3 minute brownies (http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=48242). Het idee: Simpel in een paar minuten een goed eetbare brownie op tafel te hebben staan.

    Nou heb ik dit laatst geprobeert, en het was erg lekker. Logische volgende stap, cannabis toevoegen. Nou ben ik absoluut geen expert m.b.t. wiet en eten. Wat ik wel weet is dat de THC zich bij hogere temperaturen bind aan vet.

    In de brownies zit olie en melk. Ik gok op ongeveer tien procent van het totaal. Nou is mijn vraag, is het gelijk mogelijk om pure, goed gegrinde wiet gelijk in het recept te stoppen? Het geheel moet 3 minuten op 1000W in de magnetron.

    Nog een vraagje, gaat dit erg naar wiet ruiken? Ik woon nog bij mijn ouders thuis, en alhoewel die weten dat ik af en toe cannabis consumeer, vrijwel altijd roken trouwens, hebben een soort positieve taboe erop, wat er op neer komt dat thuis stoned zijn niet echt een optie is. Alhoewel ik dat wel graag een keer zou willen, roken ruiken ze (normaal roken mag ook niet binnen), en daarom lijkt dit me de perfecte oplossing.

    #2
    Re: [VRAAG] Wiet brownie's in de magnetron

    Ja je kan je gegrinde weed gewoon mee bakken , of je cake er echt lekkerder van wordt is een tweede
    Lucht valt wel mee en als je daarna een kopje water met citroen verwarmt in je microwave dan is die ook weer schoon

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      Re: [VRAAG] Wiet brownie's in de magnetron

      onlangs geprobeerd, en het resultaat bij mij was dus mislukt !
      ik denk dat het gewoon een tekorte tijd is voor op te warmen voor de thc goed te krijgen,
      echt last van het geur had ik niet, zo een half meter van de micro vandaan en je ruikt het alweer niet.

      maar misschien had ik er gewoon te weinig in gedaan da kan ook (1gr voor 2 brownies )

      was wel lekker !
      --------------------------------------------
      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
      ik voel me een geurillaboer

      Comment


        #4
        Re: [VRAAG] Wiet brownie's in de magnetron

        Wat ik wel weet is dat de THC zich bij hogere temperaturen bind aan vet.
        Volgens mij haal je hier twee dingen door elkaar. THC lost op in dierlijke vetten en alcoholen. Dit staat los van de temperatuur. Heeft met polariteit van het molecuul te maken te maken.

        Gezien er olie word gebruikt zou je deze brownis met cannabis olie kunnen maken.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...vele-gerechten.

        Als je volle melk gebruikt zou je ook de wiet in die melk kunnen koken en dan het plantmateriaal eruit zeven. THC lost ook op in de dierlijke vetzuren van de volle melk.

        Comment

        Bezig...
        X