Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabishoning recept. Graag uw mening

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabishoning recept. Graag uw mening

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik heb het hieronderstaand recept gevonden. Er van uitgaande van een wietsoort met 20%thc.

    3,6 gram wiet
    150ml kokosolie
    300ml honing

    Je zou dan per 45ml honing 72mg thc moeten hebben.

    Gaat dit werken denken jullie?

    Last edited by TOETOUR; 10 July 2021, 20:03.

    #2
    Dat die 72mg per 45ml nogal natte vinger werk is. Als je er zwakke wiet in doet kan het minder zijn, sterke wiet meer.
    Probeer het eens zou ik zeggen
    ​​​​​
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Bij mij breekt suiker het effeckt van cannabis af dus ik zou dat nooit zo doen
      God was never on your side..

      Comment


      • smokey_72
        smokey_72 commented
        Editing a comment
        Hoe bedoel je de suiker breekt het effect van de cannabis af? Ze maken toch ook snoep en dergelijke met cannabis, ik heb zelfs ergens een tutorial tegen gekomen om kristalsuiker te kunnen infuseren met cannabis

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        smokey_72 op het internet doen ze van alles feit als je te stoned ben en teveel op hebt dat suiker jou redding kan zijn om weer een beetje bij tekomen het remt de werking van cannabis

      #4

      de rekenmethode is ook een beetje creatief
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        Juist.. naja.. bedankt voor de reactie..

        Comment


          #6
          Aloha,

          Bijen gaan van nature liever naar de mannelijke plant gaan voor zijn pollen.
          In theorie en(praktijk) zou het ook mogelijk zijn om de bijen te trainen voor meer interesse te hebben voor de vrouwelijke plant. Dit heb ik zelf nog niet ondervonden.

          Maar sommige beweren dat de trichomen dan meegenomen worden en zo in de honing terecht komen? Het klinkt als een sprookje voor mij !

          Ook ben ik al reeds in contact geweest met bedrijven die dit product zogezegd produceren maar veel informatie krijg ik daar niet van.

          Ze zeggen dat ze de waarden testen maar een verslag daarvan krijg je niet te zien.

          Als er iemand op het forum is met ervaring en interesse. Start ik graag een project samen op.
          Om dit voor eens voor altijd te achterhalen.

          ik maak geen apart topic aan voor dit.
          Een imker zal zeker klikken op deze vraag.

          Ook zoek iemand met meer ervaring als mezelf.

          Groet.

          Comment


          • Nirvana
            Nirvana commented
            Editing a comment
            Mensen wonend te Spanje, Zeker welkom voor een gesprek bij interesse ..
        Bezig...
        X