Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietolie koude methode, zonder alcohol of glycerine - Hoe lang wiet in olie laten trekken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietolie koude methode, zonder alcohol of glycerine - Hoe lang wiet in olie laten trekken?

    Korting op 420shop
    Oke, mijn plantje is deskundig uit de grond getrokken en geknipt. Nu dus met best wat knip"afval" lees de suikerblaadjes van de toppen.

    Ik wil daarmee een beetje experimenteren qua olie maken (ik ga wat serieuzer olie maken van een paar toppen waarschijnlijk)

    Nu wil ik dit dus doen, zonder alcohol, zonder verhitting en zonder glycerine (als dat uberhaupt kan).

    Ik heb geen haast zou ik zeggen. Mijn ervaring is dat mijn plakhanden heel makkelijk op te lossen zijn door in te wrijven met een beetje olie, wat simpelweg betekent dat het leuke plakkerige spul, opgenomen wordt in de olie zonder verhitting.

    Ik heb het knipafval in een bak zitten. Olie erbij gedaan. Maar ik vraag me af hoe lang ik nou het beste kan wachten tot ik bedenk dat wat plakkerig is, wel in de olie getrokken is. Op internet willen mensen meestal wat sneller klaar zijn en verhitten dan de olie (maar ik wil al sowieso de THC-a ff de THC-a laten) en alcohol wil ik ook niet gebruiken. Geen onnatuurlijke producten dus.

    Maar dus ja, hoe lang laat ik deze hele bende van ellende nu trekken eigenlijk? Iemand een suggestie, een richting. ... iets??

    Of MOET ik toch echt de olie verhitten?

    Ik heb niks aan commentaren als, beter doe je het zo, want ik ken de andere opties en daar ga ik ook nog echt mee aan de slag. Maar ik zit nu gewoon met wat knipafval waar ik wat mee wil experimenteren.

    #2
    Zonder verhitten zijn ze stoffen die je nodig hebt niet in werking dus je heb er niks aan.
    suc6
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
      Zonder verhitten zijn ze stoffen die je nodig hebt niet in werking dus je heb er niks aan.
      suc6
      Dat klopt niet helemaal, dat is alleen als je gebruik wilt maken van THC en DBC, maar er zit meer in. Er zitten ook voordelen aan onverhitte cannabis.

      https://www.mediwietsite.nl/5-redene...20psychoactief.

      Comment


        #4
        Er zal wel iets overgaan. Je handen zijn ook al 37 graden. Maar warmte is nodig om opgenomen te kunnen worden in die olie.

        Ik maak altijd boter voor koekjes te bakken. Warmte is niet enkel voor de boter vloeibaar te maken maar ook voor het proces van opname/hechting thc.

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          ik ook boter en dan koekjes

        #5
        Ik ben dus juist op zoek naar het zo te maken dat er nog geen sprake is van THC of CBD, maar gewoon THC-a en CBD-a.

        Als warmte nodig is om het op te nemen, en handen al voldoende zijn, dan lijkt het alsof ik het zou kunnen verhitten op hele lage temperatuur? Ik wil juist voorkomen de dingen kapot te maken die juist door de verhitting voor THC wel kapot gaan. Dus tja, dan vraag ik me af, minimale temperatuur? maximale temperatuur? en hoe lang.

        Ik heb echt al veel lopen googelen, maar is lastig te vinden. Volgens mij las ik wel ergens iets van onder de 70 graden, maar daar stond niet specifiek bij met dit doel.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Opname en hechting!!

          Dus een warme hand is niet voldoende.

        #6
        Zoek eens op butagasolie, geen verhitting.

        Comment

        Bezig...
        X