Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietsap?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wietsap?

    Korting op 420shop
    Ik vroeg me af of het drinken van de sap van het knipafval enige werking zou hebben?
    was net van plan een sapmolentje aan te schaffen voor tarwegras maar aangezien je er vanalles kunt inkappen om te malen waarom dan geen lekker wietsapje

    Bestaat dit al en heeft iemand er al ervaring mee of ben ik gewoon wat onlogisch aan het nadenken?

    chrs
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

    #2
    Re: wietsap?

    thc lost op in vetten en alcohol. Dat groene sap zal verschrikkelijk slecht smaken lijkt mij. Ook zal de meeste thc gewoon in het molentje blijven plakken denk ik. Dus tijdens het bereiden moet je rekening houden dat de thc zich moet kunnen vastzetten op een vet. Maak er beter wietboter van en bak daar iets van. Of hasj van maken met de ice o lator of hasjolie met de honeybee extractor, er staat een goedkopere oplossing voor hasjolie te maken hier ergens op het forum. ..

    gtz
    Last edited by Jointjedraaien; 28 April 2011, 16:28. Reden: gebroken link verwijderd.

    Comment


      #3
      Re: wietsap?

      aha eens over nadenken hoe dat wel zou kunnen gaan, leek me nog wel tof om mee te pakken zo een drankje ! altijd handig voor als je onderweg dorst hebt.

      chrs
      --------------------------------------------
      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
      ik voel me een geurillaboer

      Comment


        #4
        Re: wietsap?

        gewoon je wiet laten trekken in chocomel!!!
        en jij gaat space

        Comment


          #5
          Re: wietsap?

          En dan geen boter of wat er bij? En moet je de wiet verkruimelen of gewoon compleet toppen?? En moet je t er daarna uit zeefen?en hoe lang laten intrekken? En is hasj niet beter? Als ik die antwoorden heb ga k t Es' proberen..
          1 pz

          Comment


            #6
            Re: wietsap?

            Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
            gewoon je wiet laten trekken in chocomel!!!
            en jij gaat space
            warme zeker?
            --------------------------------------------
            Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
            ik voel me een geurillaboer

            Comment


              #7
              Re: wietsap?

              idd de choco mel rustig laten pruttelen niet koken.
              waarom boter toevoegen,in melk zitten toch dierlijke vetten?als je de wiet nu verkruimeld of heel erin pleurt ,maakt volgens mij niet zo veel verschil.tis wel aan te raden je chocomel te zevenals je ongeveer n 20 min rustig hebt laten trekken denk ik dat ie wel ok is.hash kan ook ,kwestie van smaak
              grtz

              Comment


                #8
                Re: wietsap?

                Heb je het inmiddels al een keer geprobeerd?
                Zelf heb ik ook zo'n tarwegras molentje en bedacht me precies hetzelfde.
                Ook al wordt je er niet stoned van dan zal het evengoed gezond zijn vanwege de grote hoeveelheid chlorofyl.
                Ook zal het me niet verbazen dat het beetje THC wat op de bladeren zit gewoon oplost in de natuurlijke vetten van de plant.
                Als de smaak tussen tarwegrassap en spinaziesap in zit zal het prima smaken
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                Comment


                  #9
                  Re: wietsap?

                  Smakelijk
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Re: wietsap?

                    http://www.youtube.com/watch?v=y02xE5vONkQ.Ben benieuwd naar de smaak, vast goed te combineren met andere groentes.Cannabissap heeft ook medicinale werking.Ben een filmpje aan t kijken over een meisje dat genezen is van haar auto-imuunziektes.

                    Comment

                    Bezig...
                    X