Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green Dragon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Green Dragon

    Korting op 420shop
    Gegroet

    Een tijdje geleden kwam ik ooit eens tijdens een flink stonende avond een receptje tegen met de naam 'Green Dragon'. Ik ken het exacte recept niet meer maar volgens mij gaat het ongeveer als volgt: je doet een paar gram sweet sensimilia bij een drank met hoog alcoholgehalte, hoe hoger hoe beter maar vodka voldoet wel, deze mengeling leg je vervolgens ergens( liefst koel en donker). Deze mengeling laat je een 2 weken ongeveer trekken, best schud je wel elke dag. Na het lang genoeg te hebben laten trekken filter je al de cannabisresten.
    De Green Dragon met hoog THC gehalte en een groenige kleur is klaar .

    Het zou een heel sterk high effect kunnen geven en je zou er zelf van kunnen trippe!
    Zelf heb ik het nog niet gedaan maar wil dit zeker in de toekomst doen. Maar ik vroeg me af om iemand van de smokers hier op het fora dit al hebben getest en wat hun bevindingen zijn?

    Vrede!

    #2
    Re: Green Dragon

    weet niet of thc in alcohol trekt..
    maar zowel.. dan zou ik het in de Absinthe doen.. sterke drank met annijs smaak en 70% alcohol
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Green Dragon

      Ik dacht dat het een soort van Indiaanse drank was die je zowel high, geil en dronken maakt tegelijkertijd!
      Ik heb hier een recept gevonden (wel in het Engels):
      http://weedsmokersguide.com/green-dragon-drink-recipe/
      Last edited by DaGanjaMan; 7 November 2011, 13:59.

      Comment


        #4
        Re: Green Dragon

        Maar of het ook echt lekker is na 2 weken fermenteren ?
        Ik rol m'n wiet wel tussen een vloeitje en drink er een biertje bij.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Green Dragon

          Ik heb wel eens een dergelijk drankje bij een maat op, ook op basis van vodka en hij vertelde er een annijsblokje in te hebben gedaan.
          Smaakte een beetje als sambuca met een nasmaak van wiet/plantaardigmateriaal. Een vrij bittere afdronk dus
          Het effect is ongeveer hetzelfde als een avond flink blowen en zuipen door elkaar. Ik werd lacherig en kon voor geen meter meer lopen of blijven staan.

          Ik moet zeggen dat ik zelf liever gewoon stoned of high ben, dan stronken.

          Gr Fender

          Comment


            #6
            creme-de-menthe.jpg

            Comment

            Bezig...
            X