Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hash drank

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hash drank

    Korting op 420shop
    Een halve liter melk.
    250 gr melkerij boter.
    Boter en melk laten koken (circa 5 min) blijven roeren.
    Als de melk kookt het fornuis uitdoen en ongeveer 10 gram op zijn fijnst vergruisd hash toevoegen en een minuutje of 5 blijven doorroeren.

    Koud of warm te drinken naar gelang uw smaak.

    Als je het maakt , laat me iets weten.

    Heel gezond voor maag en darmtransit mits je melkerijboter gebruikt.

    grtz

    #2
    Re: Hash drank

    Dat wil ik wel eens maken, ging ik normaal al eens doen maar heb het dan toch maar opgerookt . 10 gram ga ik er wel niet in doen de eerste keer, 5 gram zal wel voldoende zijn denk ik zo. Als ik nog is wat hasj in handen heb ga ik het zeker uitproberen en een verslagje van maken.

    peace en welkom op het forum .
    Last edited by Smokey; 24 December 2008, 19:41.

    Comment


      #3
      Mooi zo! Zal ik zeker eens maken =D

      Comment


        #4
        Zou dat ook lukken met Fristi?
        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

        Comment


          #5
          da weet ik niet. ik betwijfel zelf ofdat het wel heerlijk zal smaken .
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew View Post
            da weet ik niet. ik betwijfel zelf ofdat het wel heerlijk zal smaken .
            Fristi is toch keilekker. En hasj om te eten hen ik nog niet geproefd
            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

            Comment


              #7
              Fristi is overheerlijk! Moet wel goed smaken samen!

              Comment


                #8
                10 Gram?
                Da's wel wa veel e, als je daar een kopje van drinkt ga je niet weten wat er u overkomt!

                1 gram, of zelfs 0.5 gram is goed voor een volledige portie.
                Ti's niet hetzelfde als dat je een hasj jointje rookt hoor, je gaat niet teveel meer bewegen als je een kopje met een gram hasj in ophebt.

                Als je gewone melk gebruikt moet ik wel even waarschuwen over de smaak, die is namelijk walgelijk, melk is lekker, opgewarmde melk al wat minder, maar warme melk met boter gaat al heel vettig en romig smaken, het aroma en de smaak van hasj, plus de combinatie van boter en de warme melk, maken er werkelijk een walgelijke vettige smaak van, ikzelf heb het met m'n neus dichtgeknepen opgedronken, en dan nog vond ik het walgelijk.

                Misschien dat somigen er zo geen last van hebben, ik weet het niet.

                Het effect is wel leuk, heel zwaar en loom en wazig, maar ook heel zweverig.
                Komt ook pas na een uur of zo op...
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment


                  #9
                  Re: Hash drank

                  maak t dan met chocomel dat vind ik personlijk wel lekker chocomel bijna tot de kook brenge.. half gr tot 1 gr erin blijve roere zodat de hasj goed oplost laat m koud worde in de koelkast(vind ik lekkerder) daarna flink roere en drink smakelijk je bent de hele avond lam dus zorg dat je niks meer te doen hebt die avond

                  Comment


                    #10
                    Re: Hash drank

                    waarom die boter?

                    Comment


                      #11
                      Re: Hash drank

                      waarom! omdat thc alleen in combinatie met boter kan worden opgenomen in het lichaam.en in je gerechten!
                      Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Hash drank

                        net een lekker bakje hasjcomelk op....iets meer als een half grammetje erin..lekker roeren tot alles oplost..ik had er een klein klontje magarine in...mmmmmmmmm.....ik voel hem goed nu

                        Comment

                        Bezig...
                        X