Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietboter, of niet, wat is lekkerder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietboter, of niet, wat is lekkerder?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Wietboter, of niet, wat is lekkerder?

    Ik prefereer alle cannagebak met goede wietboter, geen gruis tussen me tanden. Anders kan ik ja net zo goed die bud gewoon rauw opeten.

    Comment


      #3
      Re: Wietboter, of niet, wat is lekkerder?

      Ohw oke, dankje.

      Comment


        #4
        Re: Wietboter, of niet, wat is lekkerder?

        Voor hash doe ik altijd 1g in 300ml volle melk 10 minuutjes tegen de kook houden en roeren totdat het is opgelost, met een annijsblokje op een lege maag hmmmm

        Wel altijd laten trekken in vet alcohol boter (liefs dierlijk) anders ken je het net zo goed van je plant af eten.
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Wietboter, of niet, wat is lekkerder?

          Je kan het niet net zo goed van je plant af eten. Je moet het verhitten om de zuren om te zetten in THC, CBD en de rest van de mikmak. Daarna kun je het net zo goed van je plant af eten, dat klopt.

          Amain: Je kunt nog lang of kort aarzelen over die brownies, maar volgens mij aarzel je eigenlijk over of je het wel durft te eten. Vreten, kreng! Hopla!

          Heb je geen leuke blowende vriend of vriendin om je in te wijden?

          Comment


            #6
            Re: Wietboter, of niet, wat is lekkerder?

            Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post

            Amain: Je kunt nog lang of kort aarzelen over die brownies, maar volgens mij aarzel je eigenlijk over of je het wel durft te eten. Vreten, kreng! Hopla!

            Heb je geen leuke blowende vriend of vriendin om je in te wijden?
            Haha nee ik twijfelde echt, want dit word mijn eerste keer om ze te maken, dus ik wil wel dat het goed gaat.
            Ik durf het zeker wel te eten!

            Ik heb genoeg blowende vrienden, maar die hadden hier niet echt verstand van, of ze legde het te wazig uit.

            Comment


              #7
              Re: Wietboter, of niet, wat is lekkerder?

              Oorspronkelijk geplaatst door Amain View Post
              dus ik wil wel dat het goed gaat.
              Hieronder een klein lijstje met dingen die verkeerd kunnen gaan in je bakproces :

              - verkeerde deel van de wietplant gebruikt (van wortels wordt je niet stoned)
              - de wiet vergeten te verkruimelen, waardoor 7 brownies zonder komen te zitten en de 8e lijkt op bloemkool met kaassaus
              - bij het verkruimelen van je wiet in de boter het pannetje gemist, alles op de grond en vervolgens weggeblazen door een uiterst venijnig rukwindje
              - het gas vergeten aan te steken; na een half uur komt een van je blowende vrienden binnen, steekt 'n joint aan en blaast daarmee je voorgevel bij de overburen naar binnen
              - het pannetje op het verkeerde (niet aanstaande gasbrandertje gezet). "waarom smelt dat spul niet?"
              - ipv bruine chocoladevlokken witte gebruikt > blanke brownies
              - zo enthousiast mengen van de ingredienten dat de muren en het plafond van je keuken voorzien lijken te zijn van een nieuwe pleisterlaag
              - zo enthousiast mengen (II) dat je een tennisarm oploopt waarmee het vervolgens onmogelijk blijkt de brownies in de oven te schuiven
              - je laten assisteren door een van de ergere stonedheads in je vriendenkring, die het wel een leuk idee lijkt de pot sambal in het mengproces te betrekken
              - bij het vullen van de vormpjes de vormpjes te missen
              - ipv de vormpjes in de oven te schuiven ze in de vaatwasmachine zetten
              - ipv de vormpjes in de oven te schuiven(II) ze in een keukenkastje zetten en er weken later achter komen dat ze 1/ niet gaar zijn en 2/terugwuiven als je er naar zwaait
              - etc etc

              het helpt altijd wel om eerst eens gewoon brownies te maken (of cake, brood, een gebakken eitje of gewoon eens -doe gek- water te koken). En de kennis die je daarmee hebt opgedaan dan in te zetten voor het fabriceren van de space-variant. Wietboter maken is makkelijk en zoals monty al aangaf veel lekkerder in je gerechtjes. Maar ook Blani heeft een goed punt met "gemak dient de mens" en het er voor zo'n eerste keer gewoon in te pleuren. Bakken is leuk om te doen en je zou je geen zorgen moeten maken over het mogelijk mislukken van je baksels. Want je kan altijd opnieuw beginnen, en van foutjes leer je nu eenmaal het meest.

              Veel plezier !
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Wietboter, of niet, wat is lekkerder?

                lol 2 more weed ^^
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment

                Bezig...
                X