Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet thee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet thee

    Korting op 420shop
    hoe maak ik wiet thee

    gr. Moniek

    #2
    Re: wiet thee

    ik zou denken gedroogde buds of knipafval (goed droog) en behandelen zoals elke andere thee.

    heet water erover , even trekken , en genieten maar.

    Comment


      #3
      Re: wiet thee

      de werkzame stoffen uit wiet zijn slecht oplosbaar in water, maar goed oplosbaar in vet. Wietboterthee dus (geen aanrader, tenzij je tibetaan bent), of een soepje/bouillonnetje.

      zonder gekheid : ik heb het nog nooit geprobeerd op die manier, dus ben erg benieuwd !
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: wiet thee

        Kijk eens hier.

        Dat topic heeft zelfs precies dezelfde titel als deze.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: wiet thee

          Je kan ook bij het medicinale deel kijken daar staat hoe je cannabis kan gebruiken.
          Hoe cannabis te gebruiken

          Groetje Bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: wiet thee

            Weedthee maak je met 1/3 deel water 2/3 deel volle melk en wat honing zo ben je zeker dat je werkzame stoffen oplossen, en het is berelekker!!!!!
            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

            Comment


              #7
              Re: wiet thee

              maar wat jij net zei, moet dat met bladafval of met het echte wiet?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              maar wat jij net zei, moet dat met bladafval of met het echte wiet?

              Comment


                #8
                Re: wiet thee

                De grotere bladeren bevatten geen thc. Knipafval bestaat uit kleine schutblaadjes die uit de toppen groeien, waar je de kristallen op kan zien: daar kun je prima thee van trekken, maar van de toppen ook.

                Comment


                  #9
                  Re: wiet thee

                  Warme chocomel met weed boter , lekker hoor laat de winter maar komen


                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment


                    #10
                    Re: wiet thee

                    Een erg goede gezonde en werkzame thee maak je met 2 gram biologische wiet in 1 liter water, met de staafmixer fijn malen , koken op een laag pitje , klein scheutje olijfolie, na een uurtje half liter volle melk erbij, nog 15 minuten zachtjes koken, dan 1 zakje groene thee, 1 zakje sterrenmunt en deze even 3 minuten laten trekken, en lekker zoet maken met vloeibare honing, even zeven met een fijne theezeef, dan heb je een SUPERRRRRRLEKKERE gezonde en werkzame THEE!!!!!Zeer geschikt voor medicinaal gebruik!! Helaas is biologische wiet niet altijd verkrijgbaar daarom heb deze zelf gekweekt.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Ps bewaren gaat perfect!! Bijvoorbeeld als ijskontjes invriezen

                    Comment


                      #11
                      Re: wiet thee

                      Bha ik gebruik wel mn thee zakje
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: wiet thee

                        Heb het zelf 1 keer geprobeerd, een theezakje openmaken, thee eruithalen, wiet erin en dicht knopen. Daarna even laten trekken en opgedronken. Lekker maar merkte er niet veel van.

                        Comment


                          #13
                          Re: wiet thee

                          ik maak ook wiet thee, door eerst pure thc te zeven van knipafval (droog zeven dus, alleen het knipafval wel ingevroren)
                          daarna kneden tot ik een flinke bal thc heb, deze vervolgens in een pan met een laagje water met een klein beetje boter,
                          en dan wachten tot het laagje water verdampt is en de thc met de boter gemixt is,
                          Ik heb het inmiddels een stuk of 5x gedaan en iedere keer was ik de dag erna nogsteeds stoned.. dus het effect is erg sterk en langdurig

                          Comment


                            #14
                            Re: wiet thee

                            1 Gram wiet 1liter water 1 uur beetje borrelen op een vuurtje klein scheutje melk er bij en kan elke dag 1 kopje drinken
                            en het is 1 week houd baar in de koelkast

                            Gr bella
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: wiet thee

                              Melk rustig aan de kook brengen ( volle melk werkt het beste ) voeg je wiet of knip afval er aan toe, 15 minuutjes late pruttelen, daarna thee zetten (welke jij wilt veel zul je er niet van proeven haha ) en deze mengen met de melk.
                              sigpic

                              Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                              May Jah Bless The Herbs

                              Comment

                              Bezig...
                              X