Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Space cake van brownie mix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Space cake van brownie mix

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik voreg me af of het mogenlijk is om IPV een hele space cake t maken met allemaal aparte ingredienten, om dan gewoon een standaar brownie mix te gebruiken en daar dan 5 gram wiet in te doen.
    Dit lijkt me even een stukje makenlijker dan zo'n hele cake maken, want ik ben niet zo'n keuken prinses

    Hopenlijk hebben jullie voor mij het antwoord of dit werkt of niet.

    Mvg, Bart

    #2
    Re: Space cake van brownie mix

    eum.. -JA-
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Space cake van brownie mix

      Kan beter Wiet boter maken en hiermee een cake maken, Wiet Boter heeft even tijd nodig maar als je eenmaal de boter in de diepvries hebt liggen is het een kwestie van de cake bakken op de normale manier alleen dan de gewone boter vervangen door wietboter. Ik had begrepen dat je wietboter 1 jaar in de diepvries kan bewaren en dat de gebakken (space)cake 1 maand bewaard kon blijven in de diepvries.

      Comment


        #4
        Re: Space cake van brownie mix

        Probeer anders hasj brownies
        die is misschien iets makkelijker ( ik heb het zelf ook nog nooit gemaakt ) maar het lijkt me niet zo moeilijk
        hasj brownies = http://www.youtube.com/watch?v=jAA1Dv4wyQ4
        succes!

        Comment


          #5
          Re: Space cake van brownie mix

          Ik weet niet of het nou zo lekker is om gewoon 5 gram wiet door je cakemix te brokkelen..
          Makkelijkste vond ik idd gewoon een berg wietboter maken, en daar kun je dan allerlei dingen mee maken, cake, appeltaart, brownies, koekjes, toffees..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Space cake van brownie mix

            Q kom jij hier is toffees maken dan? kwil da wel sweets

            Comment


              #7
              Re: Space cake van brownie mix

              Maar van 5 gram wiet kan ik niet ze gek veel wiet boter maken of wel?
              Want bij zo'n standaard cake mix hoef je geen boter toe te voegen, dus bij zo'n mix is het niet van toepassing.

              Comment


                #8
                Re: Space cake van brownie mix

                Je hebt inderdaad gelijk bij een mix hoef je geen boter toe te voegen, maar toch vind ik wiet brokkels niet lekker in mijn cake.
                De eerste keer dat ik cake maakte heb ik de wiet er ook doorheen gegooid maar ik voelde er niks van , en smaakte niet zo goed vanwege de wiet brokkels.
                De andere keren heb ik wietboter gebruikt, ik heb een keer gehad dat ik de volgende dag om 4 uur smiddags nog steeds stoned was haha. En de smaak is echt lekker.
                Ik gebruik voor wiet boter altijd knip afval.
                Als je wil kan ik een beschrijving maken van het maken van wietboter? maar ik weet bijna zeker als je een keer hier rond kijkt dat je het ook zult vinden.

                Let me know,
                Groetjes LazyAssGrower

                Comment


                  #9
                  Re: Space cake van brownie mix

                  Die hasj brownies zien er wel erg lekker uit!
                  Maar zoals hij dat daar deed, deed hij gewoon 110 gram boter en zo'n 1 grammetje hasj en dat dan gewoon ff warm laten worden in een magnetron, hoe lang moet dat dan in de magnetron? en moet ik daar niet wat meer hasj in doen?

                  Comment


                    #10
                    Re: Space cake van brownie mix

                    Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me dat als hij zegt dat 0.3gram per persoon genoeg is dat je niet te veel moet toevoegen het moet natuurlijk wel een lekkere brownie blijfen

                    Comment


                      #11
                      Re: Space cake van brownie mix

                      Ik weet al wat ik morge ga maken.
                      Hasj pannekoeken! gewoon een pannekoeken mix waar je alleen 100 ml melk hoeft bij te voegen.
                      Dan maak ik daar hasj melk mee met 1.5 gram, En dan bak ik daar 4 pannekoekjes uit met zijn 2en, Dat leek mij wel een goed idee
                      Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag, ik laat wel weten hoe het ging

                      Comment


                        #12
                        Re: Space cake van brownie mix

                        Ohh daar ben ik heeel benieuwd naar! laat het horen als het gelukt is

                        Comment


                          #13
                          Re: Space cake van brownie mix

                          Damn, dat was met het avondje wel zeg!
                          Die pannekoeken zijn zeer aan te raden, Eerst 400ml melk, Dan een klontje boter en uit eindelijk 2 gram hasj erbij.
                          Eerst de 2 gram hasj tot poeder malen, Dit kan je makkenlijk doen door de hasj in het zakje te laten en er met een aansteker overheen te strijken.
                          Daarna raad ik het aan om dat in een bakje te doen, Want als je het zakje boven de pan houd waar de melk en boter in zitten dan smelt het zakje! (Dat gebeurde mij gister)
                          Daarna de hasj, melk en boter 20 minuutjes roerend op laag vuur laten staan, Daar dan de pannekoekenmix bij doen en schudden.
                          En als laatst natuurlijk bakken!
                          We hebben allebij 1 pannekoekje gehad maar dat was ruim voldoende!
                          Dus zo'n 0.5 per pannekoek.

                          Wel moet ik melden dat ik die avond ook voor het eerst Greenhouse ICE gesmoked (Hasj met 58.3% THC) Dus ik kan niet helemaal zeggen dat het alleen door de pannekoek kwam.
                          Maar ik kan wel eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo stoned ben geweest!

                          Dus aan iedereen die dat wil proberen, Dit is zeker aan te raden!

                          (En die ICE is ook heel heftig, Na 0.05 ben je al stoned!)

                          Comment

                          Bezig...
                          X