Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

    Poeh.
    Men neme 200ML chocalademelk, scheutje koffiemelk erbij gedaan, 2 minuten in een longdrinkglas in de magnetron.
    Men neme een thermosfles, daar gieten we de warme/hete chocomelk in.
    Men neme 0,3 gram vers gezeefde pollem, poeder dus en dat voegen we toe aan de hete chocomelk.
    Dop erop draaien, hond uitlaten, terugkomen en de thermoskan 20 seconden flink shaken.
    Dop eraf, in longdrinkglas gieten..

    Schuim eraf slurpen en genieten van een heerlijke choco hash shake!

    Half 11 (22.30) opgedronken en ik wordt nog steeds stoonder. Het is wel anders dan een joint, wat dieper, introspectiever, meer rust.

    Mis wel de joint maar dit receptje lijkt me ideaal voor non-smokers.

    Comment


      #32
      Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
      Poeh.
      Men neme 200ML chocalademelk, scheutje koffiemelk erbij gedaan, 2 minuten in een longdrinkglas in de magnetron.
      Men neme een thermosfles, daar gieten we de warme/hete chocomelk in.
      Men neme 0,3 gram vers gezeefde pollem, poeder dus en dat voegen we toe aan de hete chocomelk.
      Dop erop draaien, hond uitlaten, terugkomen en de thermoskan 20 seconden flink shaken.
      Dop eraf, in longdrinkglas gieten..

      Schuim eraf slurpen en genieten van een heerlijke choco hash shake!

      Half 11 (22.30) opgedronken en ik wordt nog steeds stoonder. Het is wel anders dan een joint, wat dieper, introspectiever, meer rust.

      Mis wel de joint maar dit receptje lijkt me ideaal voor non-smokers.
      Was die 0.3 gram polm of super polm want als je super polm had gebruikt dan had je echt geen zin in een joint

      Comment


        #33
        Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

        Hele hele goede polm die ik vaker rook.
        Het was een hele diepe intense body stone, heerlijk, maar een andere stonedheid dan van een blowtje.

        Heb er dus gewoon een jointje achterna gerookt.

        Dank voor de tip.

        Gr
        B.

        Comment


          #34
          Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

          Zo, rook normal geen hash dus ff half grammetje bij men gewone bestelling gevraagd melk van de buurman en chocomelk van de nachtwinkel..

          heb 80ml melk-240ml choco 0.5gram hash nu in men thermos nog ff 20min wachten, shaken en drinken

          ben benieuwd man hoe goed ie werkt ik post hier straks nog wel iets met resultaat

          Comment


            #35
            Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

            voel na uurtje nog niets dus ga me nog jointje rollen, moest er nog iets naar boven komen post ik het nog wel even later, peace

            Comment


              #36
              Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

              kk 2 uur verder nog steeds goed van de choco+joint, leuke combo toch achteraf, zeker proberen waard thx

              Comment


                #37
                Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

                haha ze zeggen altijd dat het langer duurt voor het inslaat bij consumeren ipv inhaleren.

                Comment


                  #38
                  Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

                  Dit klinkt zeker als een aanrader, maar kan je in plaats van hasj ook wiet gebruiken?

                  Comment


                    #39
                    Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

                    gaan we proberen

                    Comment


                      #40
                      Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

                      Gister chocoldemelk op, fantastisch effect, dit is zeker eentje om te herhalen!

                      Comment


                        #41
                        Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

                        Ik hoop niet dat het erg is dat ik dit topic up, ik vond het onzin om er een nieuw topic voor te maken.
                        Ik heb gisteren hasjchocomel gemaakt, maar ik merkte er niks van. Ik heb volle chocomel (de enige echte) gebruikt, deze een paar minuten in de magnetron gezet, daarna de hasj (halve gram) erin verkruimelt en toen nog even in de magnetron. Volgens meerdere berichten is boter niet perse nodig dus dit heb ik ook niet gedaan. Daarna de chocomel even laten staan en goed doorgeroerd voordat ik ging drinken.
                        Maar zoals gezegd, ik merkte er niks van. Eerder heb ik het geprobeerd in een pannetje op het fornuis, alleen dat was de eerste keer dus toen heb ik er ongeveer 0,3gr in gedaan, maar dat deed uiteraard ook niks.
                        Wat doe ik fout?

                        Comment


                          #42
                          Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

                          Feebs dat zou moeten werken , kan wel tot een uur later pas merkbaar zijn !!!!ik maak 1 keer wiet boter , na de oogst , gooi ik alle kleine knopjes erin , maak ik klontjes van !!! kan ik later verwerken in de keuken , werkt altijd !!!

                          Comment


                            #43
                            Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

                            Vreemd. Na 2u heb ik maar een joint gedraaid.
                            Spacecake (met wiet dus) heb ik al wel vaker op en dat werkte goed. Beetje jammer dat dit dan niet zo goed werkt. Een hele gram erin gooien lijkt me ook weer erg veel.

                            Comment


                              #44
                              Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

                              Ik heb dit een jaartje geleden ontdekt en godverdomme wat werd ik daar apen stoned van!
                              Maak het nog regelmatig, denk dat ik het vanavond weer eens doe!

                              Zelf doe ik het wel een beetje anders.
                              Kleine steelpan met flinke klont boter een heel laag vuurtje, dan gooi ik de hasj erbij in kleine kruimels.
                              Zelf gebruik ik meestal 0.3 a 0.5 van redelijk hasj, niet de goedkoopste niet de duurste.
                              Goed blijven roeren en goed opletten of er niets aan de pan blijft plakken.
                              Na een minuut of 5 a 7 gooi je de volle chocomel erbij en dan mag het vuur wat hoger.
                              Dan nog een kwartier goed doorroeren (niet laten koken) en dan heerlijk genieten.
                              Ik merk het meestal na een kwartier half uur en eindig meestal half slapend op de bank.
                              iet recht's is iets korms wat verbogen is.

                              Comment


                                #45
                                Re: Hasj Chocolade melk werkt 100% super high!!!

                                Moet je de wiet ook niet eerst decarboxyleren voordat je het kunt eten/drinken?

                                Ik gooi nog wel eens "vape poo" (reeds gebruikte resten uit de vaporizer) in chocolademelk en daar wordt ik nog knap stoned van. Dat is dan dus wel gedecarboxyleerd.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X