Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe dan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe dan?

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraagje, k zelf gebruik al een tijdje wiet/hasj. Maar laatst kwam er een vriendin van me naar me toe en vroeg aan me of ik met haar samen(haar eerste keer) wiet konden gebruiken. Ik dacht gezellig in een coffeeshop of thuis maar toen kwam ze met het verhaal dat ze niet wil gaan roken. Daarvoor heb ik wel een paar oplossingen zoals spacecake en thee. Thee heb ik zelf nog nooit gemaakt en wil niet mijn wiet verspillen aan iets waar je wss niet goed stoned van word(zoiets had gelezen) en spacecake duurt te lang om te maken. Dus mijn vraag is, zijn er andere mogelijkheden om wiet tot je te nemen en er flink stoned er van te kunnen raken? En topjes eten is niet echt mijn ding. Sorry als ik het lastig maak maar zou wel chill zijn als er een leuke en effectieve manier is van stoned te worden zonder t te roken.

    Alvast thx

    #2
    Re: Hoe dan?

    Absorberen ?

    Maak gewoon wietboter, leg dat in de vriezer, en als je cake wil gaan maken pek je dat en verdun het 1:10 (voor een beginner ?) met gewone boter.
    Een cake heb je binnen een half uur uit de oven, dus dat duurt niet lang.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Hoe dan?

      Thee en geloof me daar word ze echt wel stoned van .
      Ze ken ook een plukje zo op eten ken meerdere medicinaal gebruikers die het gewoon op eten

      gr Bella
      God was never on your side..

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Hoe dan?

          Waarom wil ze niet roken?
          Orale inname van wiet kan redelijk onvoorspelbaar zijn, zeker als je onervaren bent, is moeilijker doseerbaar omdat het een uur duurt voor je effect hebt en het effect duurt veel langer..
          Niet dat je je er echt druk om hoeft te maken, maar niemand wil 6 uur boven de plee halftrippend hangen te kotsen.

          Comment


            #6
            Re: Hoe dan?

            Ik weet niet hoe slim dat meisje is en hoe graag jij haar wil

            Kruimel je weed in een boterham zakje , hang hier je Lollipop in en laat haar kneden , boterham zakje weghalen overtollige weed afkloppen en maak haar wijs dat als ze op je fluit speelt ze enorm stoned wordt ondertussen draai jij een joint van de weed die over is

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment


              #7
              Re: Hoe dan?

              Hoe verander je je wietje in een cheese haze...
              Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

              Comment

              Bezig...
              X