Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede wietthee recepten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goede wietthee recepten

    Korting op 420shop
    Ik lees allerlei tegenstrijdige verhalen over het zetten van wietthee....ik wil er wel een lekkere high van krijgen, wie vertelt mij hoeveel wiet ik moet gebruiken op een liter water????
    Ben een beginner, bevalt me prima maar ik ben nog niet in het bezit van een goed recept...

    #2
    Re: Goede wietthee recepten

    heb een hele tijd geleden in high times gelezen dat je niet high kunt geraken van thee, en uit eigen ondervinding moet ik dat ook constateren je wordt mischien een beetje ontspannen maar zeker niet genoeg om high te noemen, aangezien thc niet hecht of oplost in water.. wel heb ik al gelezen dat je mischien wel is kan proberen thee afkoken met iets vettigs als melk of boter aangezien thc zich wel bindt met vetten


    Comment


      #3
      Re: Goede wietthee recepten

      Als je thee niet zeeft en met wietbladeren/kruimels opdrinkt word je echt wel stoned of high. Maar dat word je ook als je een top en een stuk hasj opeet.

      Comment


        #4
        Re: Goede wietthee recepten

        Je kan het doen om voorzichtig een teezakje te open en dan die wiet doen met die thee kruiden en dan voorzichtig met je hand dat theezakje dippen.
        Livin' the goodlife.

        Comment


          #5
          Re: Goede wietthee recepten

          Ze zeggen idd dat wietthee not done is , werkt simpelweg niet

          Comment


            #6
            Re: Goede wietthee recepten

            ja nou hier word ik dus niet wijzer van

            Comment


              #7
              Re: Goede wietthee recepten

              Wat dacht je van de zoek functie...
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


                #8
                Re: Goede wietthee recepten

                Naar mijn ervaring is wiet thee wel erg lekker maar je moet er zeker niet van verwachten dat je high word. Zoals eerder gezegd in deze topic kan thc niet oplossen in water waardoor thee nooit zal lukken. Als ik thee maak is het met takjes en bladeren en enkel voor de smaak. Als je wel high wilt worden van een drankje kan je wel een hasj/wiet chocolade melk maken (<--klik). Succes!

                Comment


                  #9
                  Re: Goede wietthee recepten

                  bedankt ! ga het zeker proberen !

                  Comment

                  Bezig...
                  X