Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(Spacecake) 2 pers, beginners

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    (Spacecake) 2 pers, beginners

    Korting op 420shop
    Beste allemaal,

    Graag zou ik een spacecake maken, maar ik krijg van iedereen een ander recept te horen of andere tips.
    Ik heb vandaag 3 gr silver haze gekocht, en de dame die het mij verkocht vertelde dat dat genoeg was voor 2 beginners.
    Het leek me erg veel, en dacht dat ze gewoon ietjes meer wilde verkopen, dus ben ik naar een andere shop gegaan..
    Deze vertelden mij dat 2 gram voor een hele cake genoeg was en dan 1 tot 2 plakken voor 1 persoon al flink wat effect zou geven.
    Toen ben ik nog gaan surfen, en ik lees van iedereen iets anders.. erg verwarrend.
    Dus ga ik het hier nog 1 keer vragen, en dan een definitieve keuze maken.

    Ik wil een cake maken voor 2 beginners, met 200 gr roomboter 4 eieren en 400 gram cakebeslag. En misschien wat m&m's er doorheen.
    Zelf ga ik out van wiet roken, dus ik doe liever voorzichtig. Mijn vriend merkt niks van een paar flinke hijsen dus hij mag wel ietsjes meer.

    Hoeveel wiet moet ik in de cake doen? en kan ik beter boter maken, of de wiet gewoon helemaal fijn stampen?

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! alvast bedankt

    #2
    Re: (Spacecake) 2 pers, beginners

    personelijk maak ik er liever boter van, ofwel au bair marie manier, uurtje rustig laten staan en af en toe goed roeren en zeven voordeel wat je daarmee krijgt is dat t een stuk gelijker over de hele cake gaat zitten en je geen takjes / stukjes groen in je cake hebt zitten

    ik zou gewoon de hele 3 gram erin doen en dan gewoon dunnere plakjes maken, 1tje eten uurtje wachten als je denkt dat je wat meer wilt kun je wat meer eten
    met een hele cake hebben 3 a 4 personen ook genoeg

    daarbij als je cake over hebt kun je t prima in de vriezer 2maanden bewaaren als je dan nog eens zin hebt in een plakje 10min wachten en je kunt eten

    Comment

    Bezig...
    X