Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasjbrownies maken (eerste keer)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hasjbrownies maken (eerste keer)

Korting op 420shop
    Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb al wat recepten gelezen en ook topics op dit forum, maar ik kom er toch niet uit wat betreft een aantal vragen.
    Ik ga donderdag hasjbrownies maken voor 4 personen. We zijn van plan er 2 gram hasj in te doen, dus 0,5 gram per persoon.
    De ingrediŽnten als volgt:

Dr Oetker Mix voor Brownies
    50 gr zachte boter
    100 ml water
    2 gram hasj

Nu heb ik een aantal vragen:
    1. Is de verhouding 2 gram hasj voor 4 personen teveel/te weinig?
    2. Zijn de ingrediŽnten voldoende? Meer of minder boter bijvoorbeeld?
    3. Hoe en wanneer doe ik de hasj bij de mix? Moet ik de hasj eerst heel goed fijn snijden en daarna er boter van maken, of juist niet?

Mijn belangrijkste vraag is toch wel vraag 3. Dat is mij echt onduidelijk en overal wordt wat anders gezegd. Ik dacht dat hasjbrownies juist makkelijk waren omdat je de hasj er gewoon doorheen kan gooien omdat je toch alles opeet in tegenstelling tot wiet waar je eerst wietboter moet maken en de wiet er later uit vist.

Waarom maak ik mij zo druk? Omdat ik eerder spacecake gemaakt heb met wiet en ik daar NIETS van voelde. De wietboter was zeker weten mislukt en de wiet die we er dus uitgezeefd hadden en weg gegooid hadden was waarschijnlijk nog aardig THC-rijk -.-

Re: Hasjbrownies maken (eerste keer)

volg dit recept alleen gebruik wat minder haal overal een vierde er vanaf en doe twee en half gram hasj gebruiken.en eet niet alles in een keer op.eet er een paar en daarna ff een uurtje wachten.voel je daarna nog niks dan neem je nog wat!
    succes.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Hasj-brownies
    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
    sigpic

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X