Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj Brownies vergelijkbaar met spacecake?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hasj Brownies vergelijkbaar met spacecake?

    Korting op 420shop
    Hallo ik heb een vraagje,
    ik wilde morgen voor het eerst zelf een spacecake gaan maken, omdat er wat vrienden komen. maar begrijp nu wel dat dat een dure grap zou worden. Hasj brownies maken zou denk ik veel goedkoper zijn. hoeveel gram hasj gebruik ik voor een browniecake van normale grootte?
    En mijn voornaamste vraag is; is het effect hetzelfde als bij een spacecake? en kun je er net zo hard op spacen? Wil mijn vrienden niet teleurstellen

    #2
    Ik doe meestal 1 gram hasj in mijn brownies voor 3 tot 4 personen. Ik zou voor beginners 0.25 gram per persoon aanraden. Als je al ervaring hebt met wiet of hasj eten en drinken dan kan je het rond de 1/3 gram tot 0.5 gram per persoon doen. En ja, je gaat zeker trippen na een uurtje.

    Comment


      #3
      In brownies zit chocolade. Sommige mensen vinden de combinatie thc/chocolade minder of juist beter werken.

      Ik vind chocolade cake, brownies, muffins e.d. best wel machtig. Heb liever zonder chocolade.

      Comment


        #4
        Cannab0y vind het nodig om andere leden te gaan beledigen...

        Cannab0y = Banned
        Last edited by Jointjedraaien; 19 March 2009, 11:09.

        Comment


          #5
          In de regel is een brownie met chocolade. Zoek maar op Google naar brownie en kijk bij afbeeldingen.
          Maar oke, het hoeft natuurlijk niet.

          Comment

          Bezig...
          X