Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

    Korting op 420shop
    ik wil over een poosje met gabbers een spacecake maken en eten.

    waar moeten we rekening mee houden als we die opgegeten hebben, en welke effecten kun je verwachten?

    en wat moeten we doen als een van ons flipt?

    #2
    Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

    Niet te veel eten haha


    Nee maar bedenk wel dat als je het eet, dat je soms tot 2u moet wachten voordat het werkt... ben je ongeduldig en eet je meer, krijg je vanzelf de klappen op je af

    Wat ik alleen wel had (geen idee of dat per se door de cake kwam maar ok) was dat ik ging slapen, en toen wakker werd, en dat ik direct niet meer wist dat ik geslapen had (nou ja ik wist het wel, maar het was alsof ik het niet gedaan had, alsof ik spontaan 10u vooruit ben gevlogen)

    En veel gelach natuurlijk

    Als er iemand bad gaat, gewoon veel suiker geven en goed laten eten. Kotsen wil soms ook nog wel eens helpen (indien het echt kut gaat).

    Maar als jullie voor het eerst een cake gaan eten, zou ik sowieso maar 1 plakje eten of hem niet te sterk doen... Hoeveel man zijn jullie?

    Effecten is gewoon zwaar, zwaar, zwaar, stoned. Succes!

    Comment


      #3
      Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

      exact : ruim de tijd nemen om effect af te wachten (tot 2 uur), een persoon nuchter laten in de groep zodat die een oogje in het zeil kan houden.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

        we zijn met een stuk of 6 maten.
        maar begint het effect rustig of is het meteen BAM?
        en als het ons te heftig wordt gaan we mssn aan de chocola(ze zeggen dat dat het effect van vermindert)?

        xxx Neuz

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Chocolade is suiker. Sapje drinken, en als iemand raar doet hem te slapen leggen.

        #5
        Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

        Met kauwen vooral, minimaal 21 x per hap eh anders gaat t fout.

        Comment


          #6
          Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

          Houd er rekening mee dat je er zeker genoeg van opeet.
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #7
            Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

            Aye, zou zeker drie flinke cakes maken, en zo ieder een halve nemen, lekker met een koppie thee.
            Kun je ondertussen eens wat topics gaan lezen hier.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

              ...............
              Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 00:47.

              Comment


                #9
                Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

                ik zou ook rekening houden met :

                1/ de hoogte van het eventuele afstapje
                2/ de kat van de buren
                3/ de rekening
                4/ de spacecake-opsporingsploeg van de belastingdienst
                5/ de maanstand (algemeen bekend : met volle maan uitsluitend roomboter in de cake)
                6/ of je al een bodempje hebt gelegd
                7/ het voorkomen van teveel medeklinkergebruik na het eten van spacecake. Vooral de S en F zijn tricky dan
                8/ of je pa toevallig een enthousiast cake-eter is, die graag -zonder medeweten van de stiekeme spacecakebakker- een plakje meepikt voor op het werk
                9/ de exacte coordinaten van je oven t.o.v. leylijnen in de directe omgeving (dit is van belang voor de incubatietijd van het beslag)
                10/ of je je tanden wel hebt gepoetst
                11/ waarmee je je tanden hebt gepoetst
                12/ losliggende voorwerpen rond de plek waar je je spacecake wilt gaan nuttigen (pas op met 3d-puzzels, rubixcubes, ijsblokjes en dermatomen)
                13/ dat je de tafelpoten vastschroeft aan de vloer voordat je begint met kijken naar je spacecake
                14/ het gehalte vettigheid in de lucht in geselecteerde belletjes in je cake (net allemaal, da's namelijk niet te doen)
                15/ dat je voor je rekening gaat houden eerst controleert of de batterijen van je rekenmachien nog wel kapot zijn
                16/ dat vragen weleens onverwachte antwoorden kunnen genereren
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #10
                  Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

                  als iemand begint te flippen dan geef ik ze altijd een harde klets.



                  voel ik me altijd beter van

                  Comment


                    #11
                    Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

                    Mafklapperts.

                    Comment


                      #12
                      Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

                      Het beslag moet 666 x links om gedraaid worden met een zilveren lepel
                      Dan 7 x naar rechts. Tijdens het bakproses word geadviseerd 3 zwarte en 1 groene kaars te branden.
                      De cake is extra lekker met doornappeljam.
                      Succes
                      sigpic it is just a flower

                      Comment


                        #13
                        Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

                        Slagroom ! niet vergeten !
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #14
                          Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

                          Jullie gaan wss de frigo leegvreten,als er ene te hard gaat vers fruitsap geven(vit. c)
                          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                          Comment


                            #15
                            Re: waar moet je rekening mee houden als je spacecake wilt eten?

                            Een plek om in slaap te vallen. Dont eat and drive!

                            Comment

                            Bezig...
                            X