Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp - thc olie te sticky

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp - thc olie te sticky

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal.

    Ik had nog een pot oude, niet lekkere wiet voor te roken staan en heb deze met de alcohol extractie methode omgezet naar hasj of thc olie.

    Nu zit ik met een bodempje zeer kleverig spul....niet direct bruikbaar op deze manier...

    Wat kan ik doen om dit wat vloeibaarder te krijgen?

    Ik dacht aan bijv. wat alcohol bijmengen? Of hennep olie?

    Andere tips?


    mobile message

    #2
    Re: Hulp - thc olie te sticky

    Ik zet het op de Kachel (net lang genoeg om het te laten smelten), vervolgens schraap ik het er uit en smeer ik het op mijn joint.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Hulp - thc olie te sticky

      Okay guys...na een voormiddagje lezen op het net is dit mijn plannetje:


      Alcohol (100 % isopropyl alcohol) extractie en droogdampen. Rest me dan het bekende kleverige bruine goedje...

      Dit ga ik dan in 2 splitsen en een deel ga ik hennep olie bijvoegen om te verdunnen tot een vloeibare tincture. Bij het andere deel ga ik wat drinkbare alcohol bijvoegen.

      Op deze manier heb ik dan 2 tinctures: een olie en een alcohol gebaseerde thc tincture.

      Beiden eens testen maar let op: eens met olie aangelengd kan je het niet meer roken! Dat mengsel wou ik dus als druppeltjes ondet de tong leggen.

      Eens benieuwd naar het effect van de 2 hasj olie mengsels....

      Gr
      mobile message

      Comment


        #4
        Re: Hulp - thc olie te sticky

        Ben benieuwd?Laat maar eens horen.

        Comment


          #5
          Re: Hulp - thc olie te sticky

          Voor medicinale wietolie komen er 5 delen olijfolie bij en die is daarna druppelbaar voor gebruik.Kijk een op youtube bij wietolie of op internet mediwiet.
          Geschikt voor vele doeleinden

          Comment

          Bezig...
          X