Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

    Korting op 420shop
    Goedemiddag,

    Ik ben van plan om binnenkort eens hasjkoekjes te bakken, ik heb al een paar keer spacecake gebakken (en natuurlijk gegeten ) en het bevalt me altijd heel goed. Ben vaak flink stoned maar heb niet dat vervelende luie gevoel, we hebben zelfs nu een traditie dat we een stukje gaan longboarden door de wijk xD Met wiet (Cheese, gekweekt door een kennis van me, hij gebruikt de zaden van Greenhouse) doe ik altijd 0.5 gram per plak en dan eet ik er meestal 1 a 1.5, mijn vrienden meestal 2. Ik heb mensen flink hard zien trippen na 2 plakken xD

    Maar hoeveel hasj moet ik in 1 koekje doen!? Ik wil ze graag ongeveer even sterk houden als mijn cakes altijd zijn geweest. Ik weet dat er veel over is geschreven maar bij de ene lees is 0.15 voor beginners, 0.30 voor gevorderde en bij een andere weer 0.5 a 0.6 voor gevorderde. Ik ben van plan om de Space Polm bij coffeeshop Noon in Amsterdam te halen, dit omdat ik daar gewoon vaak kom en altijd de space polm haal.

    Kan iemand mij hier alsjeblieft in helpen?

    Love and peace

    #2
    Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

    Om te beginnen gebruik je veel of weinig?
    Hoeveel wiet gooi je in 1 cake?
    Hoeveel koekjes wil je gaan maken?

    Ik gebruik 25g goeie wiet/haze voor een cake dat is echt verschillend per persoon. Ik rook daarentegen ook een dagelijkse portie wiet.
    Ik zeg altijd maar zo beter iets teveel als te weinig. Hasj koekjes heb ik nog niet gemaakt dus kan niet echt oordelen maar denk dat ik al gauw 15g hasj zou pakken op een pak koekjesdeeg. Is het te sterk pak je een half koekje. Zo heb ik weleens een halve space cake gevrete puur omdat er amper wat in zat.

    Greets

    Comment


      #3
      Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

      Veel of weinig kan je niet zeggen, dat is mening.
      Dat hangt er vanaf met hoeveel mensen ik ben. Als ik met 4 man ben maak ik 2 plakken de man, 0.5 gram per plak, dus 2 x 4 x 0.5 = 4 gram.
      Weet ik nog niet helemaal, daarom vraag ik ook per koekje

      Ik gebruik geen pak koekjes deeg omdat geen tarwe of normale melk mag. Dus daarom spelt en (volle) geitenmelk...

      Comment


        #4
        Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

        Dan word het wel lastig inschatten want hoe groter je ze maakt hoe meer hasj maar een halve gram zou ik sowieso doen dan.
        Daarbij ken ik de hasj ook niet hier zit ook veel verschil in welke je gebruikt.

        Denk dat je het gewoon een x moet proberen dan weet je het voor de volgende ckr toch

        Comment


          #5
          Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

          Hoezo hoe groter je ze maakt? De grote van de plak maakt toch niet heel veel uit? Of zit ik hier helemaal fout...

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ik heb na flink wat lezen uitgevonden dat er in Nederhasj 2 keer zoveel THC zit als in Nederwiet, dus ik denk dat ik voor 0.25 gram per koekje ga en dan maar zie hoe hard we gaan spacen Als iemand nog advies heeft, post het aub! Ik ga ze toch pas woensdag of donderdag bakken...

          (btw, blijkt Super polm te zijn en niet Space Polm )
          Last edited by BlackDev; 9 September 2013, 20:46.

          Comment


            #6
            Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

            oke beetje laat, maar ik heb uiteindelijk dus 0,25 gram erin gedaan en dat werkte top. Bakken met baard adviseerde overigens 0,3 voor ervaren gebruikers

            Comment


              #7
              Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

              Als je gewoon dagelijks blowt kan je er ook 2g per persoon in doen of meer dan voel je hem wel heel lang

              Comment


                #8
                Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

                Je vergeet: #yolo#swag

                Comment


                  #9
                  Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

                  2 gram is echt belachelijk tering veel
                  hoe kom je daar nou in godsnaam bij
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Zakenman View Post
                    Als je gewoon dagelijks blowt kan je er ook 2g per persoon in doen of meer dan voel je hem wel heel lang

                    Wat voor onzin is dat man.

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

                      Geen onzin, ik vind dat 2 gram prima per persoon gaat.
                      Ik maak altijd hash brownies met 2gram super polm uit de coffeeshop.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

                        2 gram eten is heel wat anders dan 2 gram blowen, bij blowen gaat het meeste verloren door het weer uit te blazen, bij eten niet.
                        Jij kan er mss goed tegen, maar hier lezen ook anderen mee die mss minder ervaring hebben, dan kan zo'n 2 gr ineens zwaar tegen vallen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

                          Je moet gewoon zelf uit vinden hoeveel je erin gooit.

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

                            Topicstarter vroeg hoeveel gram per koekje.
                            0.2 tot 0.3 is gek zat om mee te beginnen.

                            Met 2 gram hasj per koekje komt er weinig meer van longboarden denk ik.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Hoeveel gram Space Polm hasj per koekje?

                              Denk dat "zakenman" eerder interessant wil overkomen.
                              Het tegenovergestelde is echter waar...

                              Zou hem graag eens willen zien na een uurtje of twee bij het verorberen van 2 gram.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment

                              Bezig...
                              X