Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Canna bonbon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Canna bonbon

    Korting op 420shop
    Hi

    Ik heb vorige week in Enkhuizen (coffeeshop de poort) een aantal canna bonbons (praline chocolade) gekocht.

    Canna bonbon.jpg

    Die dame zei me dat ze redelijk sterk waren en ze raadde aan om zelf als reguliere wietroker toch met een halfje te beginnen.

    Nu heb ik mijn 2 broers uitgenodigd voor een etentje binnenkort en zij zijn wel bereid om dit eens te proberen. Ze roken niet en willen ook geen joint roken maar die bonbons willen ze wel proberen. Ik heb geprobeerd hen uit te leggen dat het voordeel met een joint is dat je ten minste nog een beetje kunt doseren terwijl die bonbons 1) tijd nodig hebben om effect te hebben en 2) there's no way back

    Kennen jullie dit product? Zijn ze echt zo sterk? Ik wil niet dat mijn broers KO zijn....

    Mvg

    #2
    Re: Canna bonbon

    Nou hoe veel hou je van je broers, ik zou het niet doen of je moet weten wat het effect is voor je ze geeft.Ik zou angstig zijn of het niet teveel is, want als je nooit thc gehad hebt kun je daar raar op reageren, dus wees voorzichfig

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Canna bonbon

      Idd heb ook dat gevoel.

      Ik ga het op voorhand testen met een halve en dan de andere helft wat later maar het probleem is dat mijn lichaam thc zo gewend is (rook dagelijks). Mijn advies is dus niet relevant. Wat voor mij misschien OK is kan voor een andere die nog nooit thc in zijn lijf had een bom zijn.

      Comment

      Bezig...
      X