Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bolletje wietboter met hagelslag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bolletje wietboter met hagelslag!

    Korting op 420shop
    Heei.

    ik ben een lui persoon Die niet altijd zin heeft om cake te bakken.
    ik al wel een voorraadje wietboter in de vriezer liggen. Is het ook mogelijk dat je die op een bijv. Bolletje met hagelslag of ontbijtkoek eet? Uiteraard een dikke laag!!!
    Is het effect dan t zelfde als spacecake?

    Yoo

    #2
    Re: Bolletje wietboter met hagelslag!

    Ja dat kan heel goed LUI persoontje
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Bolletje wietboter met hagelslag!

      Is het effect dan niet minder??

      Comment


        #4
        Re: Bolletje wietboter met hagelslag!

        Nee of je er nu een hele cake om heen bouw of niet maak niet uit het gaat er om wat je binnen krijg aan cannabis nou da zit allemaal in da bolletje
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Bolletje wietboter met hagelslag!

          Heerlijk die truffels !

          Comment


            #6
            Re: Bolletje wietboter met hagelslag!

            Boter verteert wat langzaam. Ik verwacht dat het effect lang aanhoud. Klopt dat?

            Comment


              #7
              Re: Bolletje wietboter met hagelslag!

              Nou , ik weet wel dat opname via de maag langzaam gaat , en dan ook wat langer voor een roes zorgt en gedurende de nacht aanhoud , vooral fijn bij pijn klachten !

              Als je cake wil bakken , zorgen voor wiet boter in de diepvres , in afgemeten portie's heb je binnen een uurtje een cake op tafel staan !

              tip : roer door de wietboter wat chocolade van callebaut voor het de diepvries in gaat ! heb je ook snel een chocolade cake of lekkere truffels !
              voor bonbons meng er nog wat sinasappel snippers of een peper , of rum door !

              Veel suc6 Grtz Budha

              Comment


                #8
                Re: Bolletje wietboter met hagelslag!

                Duurt inderdaad wel meer dan een uur tot je wat voelt, dus even afwachten met meer nemen als je denkt niet genoeg te hebben.
                En klopt dat het wel een tijdje aanhoud, ik heb het niet vaak in een recept gebruikt, maar de paar keer van wel hield het een stuk langer aan dan met joint/vaporizer (vroeg in de middag genomen en laat in de avond was nog wel wat te merken, misschien omdat ik het niet zo gewend was).

                Comment

                Bezig...
                X