Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het beste recept voor de niet-roker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Zet gewoon thee uurtje laten koken en geloof me werkt mega goed zo word het ook medicinaal gebruikt en menig mens heeft er goede erv mee.
    Groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      thee werkt echt wel!! Ik heb het ook anderhalf jaar zo gedaan niks mis mee!
      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

      Medigebruiker

      Comment


        #18
        Re: Het beste recept voor de niet-roker

        toic bump (A)
        is die thee lekker? want mij lijkt dat dan echt vettige thee mrja
        Ik wil nu eens cake bakke of iets anders ivm met mijn keel nu en ga dat vandaag doen

        Comment


          #19
          Re: Het beste recept voor de niet-roker

          ik trakteer men dames op eun kopje thee elke dag, hebben ze wel verdiend, en klessebesse dat ze doen

          Comment


            #20
            Re: Het beste recept voor de niet-roker

            vet ? thee waar zou het vet van worden?
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Re: Het beste recept voor de niet-roker

              Recepten
              http://www.ladygodivas.ca/Marijuana%...pes%20pg01.htm
              http://www.apollyon.nl/Recepten.html

              Boeken
              http://www.azarius.nl/bookshop/marij...rijuana_other/

              Hashhopjes
              Volgens het scheppingsverhaal van de Hopjes-Indianen was er in den beginne: de hash en vervolgens het hopje. Daar is het allemaal mee begonnen en hopelijk nog lang niet geeindigd.
              Benodigdheden Bereiding
              Verkruimel de hash (beetje opwarmen) boven een kopje en doe er een klein beetje water door, zodat je een papje krijgt. Roer dit door de melasse en de suiker en verwarm dit zachtjes (goed roeren om verbranding te voorkomen) op ‘t vuur. Even laten pruttelen en dan op een met boter ingevet bordje of schaal gieten (plat en glad). Af laten koelen en in stukjes snijden.

              Wietboterbabbelaars
              De Babeloniers, beroemd&berucht om hun babbelaars die zij vanwegwe de ballorige en baldadige babbelwerking die ervan uit ging, kenden het geheim van de wietboter en de boterbabbelaar.
              Benodigdheden
              1/2 gram wiet p.p.
              160 gram roomboter
              4 kopjes suiker
              2 zakjes vanillesuiker
              Bereiding
              Verkruimel de wiet boven een pannetje zacht gesmolten boter. Doe in een ander pannetje de suiker en de vanillesuiker en een scheutje water of melk. Zet dit op het vuur en roer constant met een houten lepel over de bodem. Als het gaat pruttelen roer je de wietboter erdoor, nog eventjes verwarmen. Vet een bord of schaal in met boter en giet de babbelaarmassa hierop uit. Af laten koelen en in vier kantjes snijden.

              Wiet drinkenWiet eten
              Eten heeft als voordeel dat er niets verloren gaat. Bij roken gaat 80% verloren. Het effect bij eten is veel sterker dan wanneer je het rookt en blijft enkele uren, dus langer merkbaar. Sommige mensen gebruiken meerdere grammen per dag om voldoende effect te hebben. Een methode is om dagelijks wat te eten en daar bovenop wat te roken.
              Je kunt eenvoudig enkele grammen hasj of wiet toevoegen aan een standaard cake mix zoals je die in iedere supermarkt kunt kopen. Bak de cake zoals aangegeven op de verpakking. Gebruik de eerste keren nooit meer dan een plakje, of begin zelfs met een half plakje. Bedenk dat je pas na een tot twee uur enig effect merkt.

              Wietboter

              Je kunt er ook wietboter
              Last edited by Somewhere; 22 May 2009, 15:35.
              "Medicinaal kweker en gebruiker"

              Comment


                #22
                Re: Het beste recept voor de niet-roker

                nou ik heb dus gisteren wafels gebakken ,
                We hadden geen boter dus heb ik de wiet in de olijfolie warm gemaakt en daarna in het beslag gedaan voor de wafels.
                Ik heb er 2 gram ongeveer ingedaan en heb zo'n 3 stukken verspreid over een paar uur gehad. eerst een halve die mislukt was (de eerste) daarna nog 1 opgegeten. 1 op de fiets en nog 1 bij het water.
                Ik was echt super gaar en heb een super middag/avond gehad alleen ik was op het einde nogal duf maar dat ligt aan de wiet.

                Dus voor de mensen die zonder boter zitten: het kan ook met oljifolie! en wafels zijn lekkerrrrr
                lelijke fiefie
                Last edited by Laikos weed; 22 May 2009, 16:50.

                Comment


                  #23
                  Re: Het beste recept voor de niet-roker

                  kijk hier maar eens op. Op youtube staan ook mega veel filmpjes van bakken met baard.
                  http://baard-onze-held.hyves.nl/?&pa...RCTV5JOGGOOOOO

                  greetz Monty

                  Comment


                    #24
                    Re: Het beste recept voor de niet-roker

                    in thee zit toch niets dat vettig is integendeel bepaalde thee drijft vocht en gifstoffen af.dan heb je wietthee dat is inderdaad een goed middel om toch iets rapper te slapen alsook een cakeje. DUS WITTHEE MET SPACECAKE en je slaapt als een roosje..(slapen rozen???)
                    grtz

                    Comment


                      #25
                      Re: Het beste recept voor de niet-roker

                      Oorspronkelijk geplaatst door weedeveryday View Post
                      in thee zit toch niets dat vettig is integendeel bepaalde thee drijft vocht en gifstoffen af.dan heb je wietthee dat is inderdaad een goed middel om toch iets rapper te slapen alsook een cakeje. DUS WITTHEE MET SPACECAKE en je slaapt als een roosje..(slapen rozen???)
                      grtz

                      ik begrijp de opmerking van belladonna en van jij, maar het werd zo niet bedoeld vrees ik, met "vette thee" bedoelde de poster een
                      "goor zootje" ...


                      alee das mijn verklaring e
                      sigpic

                      Comment

                      Bezig...
                      X