Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 vragen over space cake

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2 vragen over space cake

Korting op 420shop
    Goeie middag,

Ik wil van het weekend samen met een vriend space cake nuttigen. Het is voor mij zo'n half jaar geleden en voor me vriend zijn eerste keer dat we cannabis gebruiken. We willen allebei goed stoned worden en ik had twee vragen.

1. Als we bij de coffeeshop cake kopen. Hoeveel plakken moeten we dan kopen om allebei echt stoned te worden, en aan welke prijs kan ik dan denken?

2. Bij de shop hier in de buurt kan je voor 8,- 1,2 gram super polm hasj kopen. Ik zit eraan te denken om dan die 1,2 hasj te kopen en daar hasjboter van te maken. Dan van die hasjboter een paar pannekoeken maken. Zouden we daar dan stoned van worden of is dat te weinig.

Nog andere tips of suggesties zijn welkom

Re: 2 vragen over space cake

Ik ben gisteren Hash Brownies gaan halen bij de shop.
    Ik denk dat ze iets van €4 kosten. We hebben met 3 man, 2 brownies opgegeten. En we waren echt stoned..
    En ik rook vrij vaak.

grts
    - 1m Tuin

Comment

Let wel op want effect door de maag is anders. Het kan langer duren eer het opkomt en ineens BAM.

Grtz en laat het je smaken mmm...

Comment

Inderdaad, het gevaar is als je wat eet en je voelt niet gelijk wat heb je snel de neiging nog een stuk te eten, meestal na een half uur krijg je een lekkere slag van de hamer ... Als jullie tijd hebben maak er een avond van en eet niet teveel ineens voor de muren op je afkomen hahaha

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X