Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste poging tot aho

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste poging tot aho

Korting op 420shop
    Yow growers.
    Heb zonet een hele portie aho gemaakt met buds dvan een eerste kweek van me. Deze smaakten niet lekker door slecht drogen dus dacht ik waarom niet van deze 200 gr aho te maken.

Heb hiervoor 250 ml pure alcohol gebruikt die ik vervolgens in meerdere extracties herbruikt heb voor deze 200 gr buds.

Via de cold method: buds decarboniseren, fijn malen en invriezen en dan vervolgens een snelle alcohol extractie van 30 sec. Deze aho gebruikte ik dan tekens opnieuw tot de 200 gr buds allen geŽxtraheerd waren.

Daarna het goedje uitgedampt tot een goede 100 ml. Mooi helder goudgeel goedje.

Gisteren de test gedaan door een gewone sigaret erin te dompelen en te laten drogen. En ja jongens, of dit straf spul is zeg.

Wat ik nu ook nog wil proberen is deze aho te drinken en kijken of dit ook een effect geeft? Enige tips hoeveel ml ik best zou proberen om te testen?

Eveneens gedaan: deze aho verder uitdampen en dn mengen met pg voor dampen in elektronische e cig. Effect is minder te noemen. Vraag me nog steeds af of een gewone e cig wel geschikt is voor het verdampen van thc?

Greetz general

Re: eerste poging tot aho

Ik denk niet dat iemand dat zo kan zeggen. Alle oplossing verschillen van concentraties. Sommige hier kunnen misschien wel een indicatie geven van de hoeveelheid maar dan nog kan jou aho veel sterker zijn.

Comment

Dus eens met 5 ml beginnen ofzo? Duurt dat lang voor je een effect voelt tov roken? Voelt het anders?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
        Dus eens met 5 ml beginnen ofzo? Duurt dat lang voor je een effect voelt tov roken? Voelt het anders?
        Ik voel dus niets als ik dit spul drink...bovendien is het verschrikkelijk goor van smaak

Comment

iets meer drinken!
          Heb hetzelfde naar mijn gevoel bij eten. Ik moet al een cake hebben van een grammetje eer dat ik er iets van merk, merk ik er dan iets van dan is het wel meteen fatsoenlijk. Gebruik ik daarin lagere dosissen dan ervaar ik het eerder als gewoon nuchter zijn.
          Drinken is daarbij denk ik wel hetzelfde.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Bezig...
          X