Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spacebrownies, welke mix?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spacebrownies, welke mix?

    Korting op 420shop
    Ik wil space brownies gaan maken, ik wil dit met olie gaan doen. Mijn enige vraag is nog: Welke browniemix bij de Albert Heijn is geschikt om olie bij toe te voegen? Op de site zag ik alleen maar die pakken waar alleen water of boter toegevoegd moest worden.

    Bedankt!!

    #2
    Re: Spacebrownies, welke mix?

    Ik heb alleen nog maar cake gemaakt met gewone mix. Check google ff.

    Comment


      #3
      Re: Spacebrownies, welke mix?

      Ik heb Google al afgezocht, dus je hebt de cake met wietboter gemaakt neem ik aan. Of heb je de wiet gewoon gegrinded en door het beslag gegooid?

      Comment


        #4
        Re: Spacebrownies, welke mix?

        Beiden heb ik een x gedaan :p. Het werkt allebei! maar degene met wietboter was lekkerder hahaha.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Het is niet heel veel werk vond ik. Hooguit 10 minuten langer.

        Comment


          #5
          Re: Spacebrownies, welke mix?

          Is het denkje mogelijk om bij dit product de boter te vervangen door olie?
          http://www.oetker.nl/nl-nl/recept/r/...kerrecipes_pi1[search_offset]=6?tx_oetkerrecipes_pi1[search_offset]=6

          Bij de Belgische variant is dit wel mogelijk
          http://www.koekjeshoek.be/2011/06/mi...dr-oetker.html

          Comment


            #6
            Re: Spacebrownies, welke mix?

            Ik zou het niet zeker weten. Maar als het bij die wel kan kan je het proberen. Maar waarom niet gewoon met boter doen? Of heb je harsj olie?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Hee, ik heb je antwoord. Het kan inderdaad. Gelijk gevonden bij eerste site op google haha :p.

            Kokosnootolie als vervanger van margarine
            Kokosnootolie is hard en niet vloeibaar en kan daarom in dezelfde hoeveelheden gebruikt worden als margarine.
            Olie als vervanger van margarine

            100 g boter = 100 ml olie
            200 g boter = 200 ml olie
            300 g boter = 300 ml olie
            400 g boter = 400 ml olie

            Comment


              #7
              Re: Spacebrownies, welke mix?

              Doe eens een lepel grove pindakaas bij de olie
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Spacebrownies, welke mix?

                Kokosolie geeft een heerlijke kokossmaak, tenzij je de geur- en smaakloze variant neemt.

                Kokosolie wordt vloeibaar bij 26 C.

                Met de restjes kan je :

                1. Massage-olie:
                2. Voetschimmel: De krachtige schimmelwerende eigenschappen van kokosolie zijn perfect voor het bestrijden van een schimmelinfectie. Voeg een paar druppels van oregano of tea tree olie toe voor een grondige werking.

                3. Acne:4. Cleanser: Kokosolie is een effectief en zacht reinigingsmiddel om het vuil van je huid te verwijderen

                5. Striae: Kokosolie helpt preventief tegen striae door zwangerschap. Kokosolie verzacht de huid en maakt deze soepel.
                6. Moisturizer: Kokosolie is een uitstekende manier om je droge, ruwe of beschadigde huid te hydrateren.
                7. Gezichtsscrub: Meng kokosolie met zuiveringszout, suiker of kaneel en havermout voor de perfecte gezichtsscrub.
                8. Roos: Masseer je hoofdhuid in met kokosolie om symptomen van roos, als jeuk en schilfering, te verlichten.
                9. Stilt je honger: Neem een lepel kokosolie voor je maaltijd om de eetlust in bedwang te houden.

                10. Rimpels: Wrijf de olie in lijnen, plooien en rimpels van de huid. De olie hydrateert en verzacht de rimpels zodat deze verminderen.
                11. Keelpijn: Slik 1 eetlepel met olie. Dit heeft een verzachtende, beschermende werking. Het vergroot de gezondheid van je slijmvliezen en beschermt tegen infecties.
                12. Lip Balm: Kokosolie hydrateert en beschermt de lippen. Kokos biedt ook nog enige bescherming tegen de zon, ongeveer een SPF 4.

                13. Koortslip: Kokosolie heeft antivirale eigenschappen die zullen helpen tegen de bestrijding van het virus. Wrijf een beetje kokosolie op je koortslip en voeg eventueel een druppel oregano-olie toe om het geneesproces te versnellen.
                14. Het verwijderen van kauwgom: Kokosolie haalt het kleverige spul uit haar, tapijt en overal waar het niet hoort

                15. Rode ogen: Kokosolie helpt tegen rode ogen. Smeer een beetje op de rand van je ogen om zo snel van pijn en vervelende infecties af te zijn.
                16. Oorpijn: Kokosolie gemengd met knoflookolie helpt tegen oorpijn.
                17. Kneuzingen: Smeer kokosolie op de gekneusde plekken om het genezingsproces te versnellen. Blauwe plekken zullen sneller herstellen.

                18. Ouderdomsvlekken: Kokosolie heeft een gunstig effect op elke huid. Door haar krachtige antioxidanten vervaagt deze olie ouderdomsvlekken.

                19. Scheergel: Kokosolie zorgt ervoor dat je scheermes soepel over je huid glijdt en tegelijkertijd je huid verzorgt en zacht maakt.
                20. Tandpasta:21. Make-up remover: Kokosolie verwijdert op olie gebaseerde make-up gemakkelijk, zoals mascara. Het reinigt, hydrateert en zorgt voor een gezonde gloed.

                22. Conditioner: Kokosolie maakt het haar sterker. Masseer de olie in je haar en spoel het na 10 minuten grondig uit.
                23. Energie: Kokosolie is een uitstekende bron van energie en geeft een boost aan je uithoudingsvermogen.
                24. Deodorant:baking sodaVerminder wallen en donkere kringen met een paar druppels kokosolie.
                26. Eczeem: Kokosolie vermindert jeuk, pijn, schilfering en droogheid van eczeem, psoriasis en dermatitis.
                27. Zonnebrand: Smeer kokosolie op je verbrande huid. Het zorgt voor een snelle genezing en neemt een deel van de pijn weg.
                28. Sterke botten: Kokosolie helpt het lichaam bij de absorptie van calcium en magnesium. Beide mineralen zijn belangrijk voor sterke botten en tanden

                29. Fitness: Kokosolie verhoogt de energie, verhoogt het metabolisme, verbetert de schildklierfunctie en helpt bij gezond gewichtsverlies. Het is de perfecte aanvulling op elke training of fitness-regime.

                30. Koken:SunWarriSunWarrior

                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Re: Spacebrownies, welke mix?

                  Leuke toevoeging stemma.

                  Comment

                  Bezig...
                  X