Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietdrankje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietdrankje

    Korting op 420shop
    Goedendag, ik was van plan om een wietdrankje te maken omdat ik niet een echte roker ben en toch wel es lekker wil chillen. Dus mijn idee was om wat wiet in absinth te laten trekken, zeg maar net als met thee... Jullie nog goede ideen enof suggesties? En zoja, hoeveel heb ik nodig?
    Last edited by Prettyboy89; 17 March 2009, 14:06.

    #2
    hier staat ergens een topic over chocolademelk met hash..
    hoor daar vele positieve reactie's over!
    maar een idee'tje..

    mvg

    Comment


      #3
      Gaat die THC dan wel actief worden in de maag?
      Bij hash met melk is er normaal een helf klontje boter samen bij opgewarmd zodat je lichaam de THC via vet kan opnemen, ik weet niet of dat met alcohol ook lukt.
      Anders zou ik het zelf ook wel eens willen proberen.
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #4
        Bij alcohol kan het ook wel lukken, omdat je lichaam sowieso de alcohol zelf opneemt, waarom zou hij dan niet de thc kunnen opnemen?

        Maar ik heb ergens gelezen dat de thc pas werkbaar is bij een bepaalde temperatuur. Als je dus gewoon wiet uit een zakje eet dan heeft het geen werking?!

        Dus je zou een manier moeten vinden om de alcohol op te warmen. De beste oplossing is de alcohol gewoon te stoken met wiet erbij. Dmv destillatie weliswaar --> voor sterke drank natuurlijk.

        Peace

        Comment


          #5
          http://www.greendragonsoda.com/
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Ik heb gehoord van een drankje dat heet Cannabier. Heeft iets van 4,9% alcohol en 5mg THC erin ofzo, heb het nog nooit ergens gezien maar wie weet.

            Comment


              #7
              Alcohol kan thc opnemen want hash-olie word ook gemaakt door alcohol. de alcohol extraheert de thc uit de bladeren dacht ik zo.

              (extraheren is opnemen, bijvoorbeeld een theezakje in warm water)

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Noble View Post
                Ik heb gehoord van een drankje dat heet Cannabier. Heeft iets van 4,9% alcohol en 5mg THC erin ofzo, heb het nog nooit ergens gezien maar wie weet.
                Haha ik ben dit een keer vroeger tegengekomen in Frankrijk volgens mij.
                Ik was op zoeen vismarkt en zoeen visboer vroeg waar ik vandaan kwam en ik zei dus The Netherlands.

                Hij zo van aah Amsterdam en vervolgens liet hij me een flesje bier zijn met op het etiket wietplanten enz
                When you smoke the herb it reveals you to yourself

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
                  Gaat die THC dan wel actief worden in de maag?
                  Bij hash met melk is er normaal een helf klontje boter samen bij opgewarmd zodat je lichaam de THC via vet kan opnemen, ik weet niet of dat met alcohol ook lukt.
                  Anders zou ik het zelf ook wel eens willen proberen.
                  da klopt ook nie eh da u lichaam enkel thc opneemt via vetten, het is gewoon bij het bereiden van eten dat je vetten nodig hebt zodat de thc zich ergens aan kan hechten.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wietdrankje

                    ik heb al eens in de floris bar in brussel cannabis absinthe gedronken, was best lekker en niet duur (3 euro) om er echt van te gaan genieten denk ik best dat je er 3 zou moeten drinken maar ik had niet zoveel geld bij die dag, in deze bar heb je trouwens de keuze uit 300 soorten absinthe te proeven

                    Comment

                    Bezig...
                    X