Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietboter maken vragen :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietboter maken vragen :)

    Korting op 420shop
    Dag medekwekers ik ben van plan binnekort wietboter te gaan maken, ik heb het opgezocht en ziet er makkelijk uit . Ik had alleen een paar vragen hierover die niet zo duidelijk waren in de videos en topics over wietboter


    ze zeggen dat ik de roomboter niet te warm mag maken maar zeggen wel laat het een uur en half "pruttelen" of "koken" dit begrijp ik echter niet graag dus info over hoe warm het moet zijn


    en vraag 2 dat ik wter moet toevoegen? Waarom? En hoveel? En of het echt moet?


    de ingredienten die ik ga gebruiken is 2 bokalen (even groot als colablikje) 1 bokaal met knip afval van mijn ny diesel en 1 bokaal knipafval van candy kush ( op alle blaadjes hangene veel trichomes er zit dus geen brol in ofzo , ik heb de beste geselecteert 😝


    nu ga ik met dat wietboter maken met 1,5 pakjes roomboter en ga een dikke spacecake maken!!! :p


    mijn laatste vraag is of men 2 bokaaltjes wel genoeg zijn om echt hard van te gaan (ik ga de hele cake knallen)
    het is mijn eerste keer dat ik het ga doen maar ik kan wel tegen een stootje ik smoor veel meng het vaak met drank ook enzo en nooit problemen gehad maar oke ik ga hier eindigen , hopelijk snel reactie groetjes van TangerineHaze :p

    #2

    Comment


      #3
      Re: Wietboter maken vragen

      Maar dat is het juist ik wil het licht zien uitgaan

      Comment


        #4
        Re: Wietboter maken vragen

        Hopelijk doe je het in aanwezigheid van een verantwoord iemand, die 112 kan bellen als je schuimbekkend uit het raam wil springen.
        Je vragen zijn al in andere topics beantwoord.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Wietboter maken vragen

          Dat licht zie je niet uitgaan en kan je jezelf ook niet meer herinneren

          Misschien leuker om het met een paar vrienden doen en hopen dat het licht bij jou als laatste uitgaat .

          Comment


            #6

            Comment

            Bezig...
            X