Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietolie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wietolie

    Wij hadden maanzaadolie gebruikt dacht ik.

    Comment


      #17
      Re: Wietolie

      owkej, mijn excuses, dit wist ik natuurlijk niet ikzelf maak hasjolie om net meer high te komen en dacht dat dit bij de meesten wel de bedoeling was. zelf doe ik olie op mijn gedroogde top/pen en rol ze dan nog eens door thc. echt om tegen je zetel te plakken voor een uurtje of 3

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      kheb wel nog een tip voor je, je kan je alcohol ook terug opvangen door de damp langs een buisje naar een ander bokaaltje die in koud water staat te laten overlopen. je alcohol zal zich dan terug verzamelen in deze bokaal, klaar om opnieuw te gebruiken. ikzelf doe dit altijd want de alcohol komt na een tijdje zeer duur uit. je kan op youtube "how to" filmpjes vinden waar ze alles mooi uitleggen.
      1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

      Comment


        #18
        Re: Wietolie

        Geen probleem Wullox

        Ik ken het filmpje, maar heb sinds kort de cannolator, en dat scheelt een hele hoop alcohol,
        plus het is veel en veel sneller klaar, zeker als je ook een luchtpompje erbij gebruikt!
        De eerste keer dat ik 2 x 30 gram wiet naar olie verwerkte kostte me dat bijna 1 hele liter alcohol en sinds
        ik de cannolater heb voor 110 gram nog geen driekwart liter, dat is nog te doen vind ik!
        Ik heb trouwens geen aandelen en nog misschien een tip voor de mensen die olie maken,
        ik zeef de wiet door een visvoeder zeef, werkt prima!

        Comment


          #19
          Re: Wietolie

          Kun je er stoned van worden

          Comment


            #20
            Re: Wietolie

            ben ik ook wel nieuwsgierig naar..

            Comment


              #21
              Re: Wietolie

              Ik tot dusver een van de betere olijfoliesoorten maar mijn vrouw vind de smaak niet echt over naar huis re schrijven!
              Verdunnen met rijstkiemolie. Deze is geur en smaakloos. Met olijfolie heb je altijd die oliefoliesmaak erbij.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                Re: Wietolie



                Verdunnen met rijstkiemolie. Deze is geur en smaakloos. Met olijfolie heb je altijd die oliefoliesmaak erbij.
                Maisolie kan je zeker ook gebruiken. Veel minder smaak dan olijfolie.

                Comment

                Bezig...
                X