Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet brownies decarben?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet brownies decarben?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Is het nodig om je wiet te decarben voordat je er wietbrownies van gaat maken? Aangezien het toch al in een hete oven gaat.
    Ik ben van plan om de wiet gewoon heel fijn te maken en dan door de mix te gooien.
    En is er dan ook nog een limiet aan de temperatuur van de oven, dat het zeg maar niet te warm moet zijn?

    #2
    Re: Wiet brownies decarben?

    Je kunt het door de mix gooien maar ik ben van mening dat eerst boter maken beter werkt. Temperatuur instellen zoals op de verpakking aangegeven anders worden ze niet gaar
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: Wiet brownies decarben?

      Dus 180 C voor 40 minuten zou goed zijn?
      En ik weet dat boter beter werkt maar ik ga het samen met iemand anders doen, en ik heb nog nooit wietboter gemaakt en ik wil niet meteen de eerste keer mijn wiet verpesten.
      Aangezien die persoon in italie woont zou het moeilijker zijn om daar zomaar aan nieuwe wiet te komen haha, daarom gaan we geen wietboter maken.

      Comment


        #4
        Re: Wiet brownies decarben?

        Ik heb vorig jaar op een verjaardag op dezelfde wijze een cake gebakken en iemand die nog nooit geblowd had heeft erper ongeluk 2 stukken van gegeten. Die was goed gaar de rest van de avond

        Ik en de meeste van mij kameraden zijn doorgewinterde blowers, af en toe lijkt het alsof wij niks meer merken van de cake, behalve een zware kop 's morgens

        Dus goed fijnmalen, ik gebruik een koffiemolen, vervolgens bakken volgens recept.

        Veel plezier !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Ik zou er ook eerst boter van trekken zoals flip zegt en niet zo door de cake gooien .
          Ma als antwoord op je vraag is decarben niet nodig aangezien het toch al in de oven doet .

          Comment


            #6
            Nee, decarben niet nodig.

            Comment

            Bezig...
            X