Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietcorn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietcorn

    Korting op 420shop
    Hallo allemal,

    Ik zat een beetje te zoeken op het internet en zou het mogelijk zijn als je wietboter hebt en popcorn dat je dan wietcorn kan maken of je maakt eerst de popcorn en dan doe je er wiet overheen?

    #2
    Re: Wietcorn

    Oorspronkelijk geplaatst door achie13 View Post
    Hallo allemal,

    Ik zat een beetje te zoeken op het internet en zou het mogelijk zijn als je wietboter hebt en popcorn dat je dan wietcorn kan maken of je maakt eerst de popcorn en dan doe je er wiet overheen?


    Ik denk dat je wietboter in een wokpan moet doen, een beetje laten smelten, dan de popcorn zaadjes erin.. wachten tot ze ploffen en denk dan dat je wel je Wietcorn heb! .. Ik denk dat ik het is ga proberen als ik weer wietboter heb .. ben benieuwd!

    Comment


      #3
      Re: Wietcorn

      gaat wel een speciaal smaakje zijn

      Comment


        #4
        Re: Wietcorn

        ben er razend benieuwd naar maar kheb er geen idee van hoe je dat zou klaar krijgen

        grtz

        Comment


          #5
          Re: Wietcorn

          Zodra ik weer wietboter heb zal ik er een review over schrijven!


          of heeft misschien iemand nog een beetje liggen waar ik het eventueel mee uit zou kunnen proberen?

          Comment


            #6
            Re: Wietcorn

            of heeft misschien iemand nog een beetje liggen.

            [attentie]Handel in wiet / stekjes / (verkopen van) zaad is niet toegestaan.
            (Lees de FAQ a.u. b. eventjes door: http://jointjedraaien.nl/wietforum/faq.php
            )Grtz bobo[/attentie]

            Wietboter valt hier ook onder.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Wietcorn

              Ik vraag niet of iemand het wilt verkopen ik vraag of iemand het vrijwillig wilt doneren (A)


              Haha sorry, begrijp je punt.. bedoelde het niet zo serieus hoor

              Comment


                #8
                Re: Wietcorn

                Moest je even bij gepost hebben, is op verschillende manieren interpreteerbaar. ik vraag of iemand het vrijwillig wilt doneren, lees ik nergens.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Wietcorn

                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
                  Moest je even bij gepost hebben, is op verschillende manieren interpreteerbaar. ik vraag of iemand het vrijwillig wilt doneren, lees ik nergens.

                  Grtz

                  Maar zo bedoelde ik het wel, maar je hebt wel gelijk .. achja, bij deze dan

                  Comment


                    #10
                    Re: Wietcorn

                    Achie13,

                    Nu moet ik terug de vervelende gozer zijn, maar voor de veiligheid van het forum. Staat nochtans in de FAQ.

                    Om lid te worden moet je minimaal 18 jaar zijn (voor nieuwe leden)
                    Last edited by Jointjedraaien; 2 December 2009, 01:21.

                    Comment


                      #11
                      Re: Wietcorn

                      Ok Bobo ik begrijp het wel dus ik zal niet meer posten etc.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wietcorn

                        Hmm Wietcorn lijkt me appart......maar als die popcorn keutels ff in de wietboter liggen todat ze poppen lijkt mij niet echt lang genoeg dat ze veel THC absorberen....

                        Als iemand het heeft geprobeert laat eens weten of hij dan ook echt vaaaag is geworden
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment


                          #13
                          Re: Wietcorn

                          Misschien wiet caramel maken, en de caramel over je popcorn laten smelten?
                          Dan nu de vraag, hoe maak je wiet caramel wiet boter + suiker en laten smelten?
                          Proberen waard ( al wil je je boter op het spel zetten )

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Wietcorn

                              denk dat je ze beter eerst laat poppen en dan door je wietboter draait in een andere pan.
                              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                              Medigebruiker

                              Comment

                              Bezig...
                              X