Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

halllo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    halllo

    Korting op 420shop
    hallo ik weet niet zo goed of ik dit hier tussen mag posten maar ik had een vraag ik heb een lactose allergie (koe melk allergie) en vroeg me af of ik dese recepten ook met soja melk kan maken alvast bedankt

    m.v.g Junksh0t

    #2
    Re: halllo

    Eigenlijk een goede vraag
    De reden waarom die melk in sommige recepten gebruikt wordt is voor het binden van de vetstoffen die erin zit met de thc, heb totaal geen idee of er in soja vetten zitten maar denk het eigenlijk niet. Je kan het allesinds eens proberen en je ervaring hier neerpennen

    Comment


      #3
      Re: halllo

      MAAR natuurlijk kan je ook soja melk gebruiken.want er zitten onverzadigde vetten in.die de boel opnemen.
      en een tip voor onze lacto-vega!!
      als je een allergie hebt! dan zou ik meer voor de wiet olie gaan! dan de wietboter.
      Greetz billi-bang loves the 420 shop.
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: halllo

        ik heb hetzelfde probleem maar dan in mindere mate (geen lactose alergie , maar lactose intolerantie)
        en vroeg me dus ook af of het te doen is met soja melk, de ene zegt van wel , de andere beweert bij hoog en laag van niet.

        misschien eens proberen met een klein beetje wiet, dan merk je het gauw genoeg

        mijn idee is dat het wel kan ( zie ook de post van billi-bang) , nood breekt wet zullen we maar zeggen
        I like ladies with big buds !!

        Comment

        Bezig...
        X