Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neemolie verboden ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Neemolie verboden ?

    Korting op 420shop
    Goedemiddag,

    Kan iemand mij zeggen of Neemolie tegenwoordig verboden is ? Kan het op 420 Shop niet meer bestellen, volgens de growshop zou het verboden zijn in Nederland.

    Heb al bij 420 Shop nagevraagd maar krijg geen antwoord vandaar in dit deel van het forum.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    #2
    Nog steeds bestelbaar bij pit pit.

    Comment


      #3
      Heb al een litertje besteld via Amazon duitsland met emulgator, verdunnen 1:100 dus de komende jaren kan ik vooruit

      Was alleen nieuwsgierig aan de hand van de uitspraak van de growshopmedewerker, vond het op zijn minst vreemd..
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Dat gerucht ging 15 jaar geleden ook al rond en komt elke paar jaar weer terug omdat ook de toelating van bio-insecticides regelmatig herzien wordt.
        Elke aanpassing heeft weer een uiterste datum.
        Op ctgb.nl kan ik wel een middel vinden met azadirachtine er in, maar ik dacht dat er nog wel een betere site was met meer info.

        Het zit trouwens ook in Bioshark dislike en Soil attack, en zo zijn er nog wel een aantal prijzige varianten.

        Ik heb een liter van die Neem-olie-pasta in de koelkast staan.
        Daar doe je wel een jaar of 20 mee ja, minstens
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          QnQ
          Lees tegenstrijdige berichten over meegeven met het gietwater, kan dit wel of niet en dien ik dan dezelfde dosering aan te houden als bij het maken van een spray ?

          Last edited by Flip Hasjkip; 25 August 2018, 10:10.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          #6
          Plagron neem olie mag niet in nederland verkocht worden inderdaad.

          Comment

        Bezig...
        X