Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop dicht bij Bel grens?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop dicht bij Bel grens?

    Korting op 420shop
    He ik heb geen wiet meer en ga wel naar een shop halen. Is er iets dichtbij de belgische grens dan Tilburg of eindhoven. Is een eind rijden en ik ben vrij lui. Stuur maar een pb als er geen shops adressen mogen gepost worden?

    #2
    Aahhh das balen dat je droog staat

    Je mag overigens gewoon de naam en adres van de shop noemen.
    Dat is het enige gratis reclame die ze hier krijgen
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Jefkewiltnogs
      Jefkewiltnogs commented
      Editing a comment
      Droog* Goh weet je, ik rook graag ik vind persoonlijk dat ik dan betere focus heb en dichter bij mezelf sta. Ik denk graag en als ik wietje doe dan denk ik wat breder en minder oppervlakkig. Persoonlijk vind ik dat dus het enige verslavende eraan... dat ik nood heb aan een bredere kijk op het leven. Teveel denken is ook niet super, je moet ook nog wat doen met je gedachten.

      Ja maar een pb'tje mag ook hoor kwestie van het wat gezellig te maken.

      Silas zou er eventueel een regio toegevoegd kunnen worden aan het profiel? Zo weet je of iemand belg is en in je buurt woont of niet? Ik heb per toeval ook iemand hier leren kennen die ook in mijn stad woont en was aangename ontmoeting. =)

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Het is maar een uitdrukking

      Meestal als je vaker op het forum bent dan kom je er wel achter wie Belg en wie een Hollander is. EEE
      En zoals nu dan ontmoet je iemand op het forum die bij elkaar in de buurt wonen. Ze zou het moeten werken.

    #3
    Ik duik met een vriend richting nederland voor een weekendje. Erhm wat is de shopprijs van een gram daar tegenwoordig. We gaan naar eindhoven volgend weekend. Ik wil natuurlijk niets mee in de wagen nemen want dat is te risicovol.

    Graag wil ik wel weten waar ik aantoe ben en of we dan kiezen om te gaan of niet.

    Comment


      #4
      Nederland € 11 - € 16. Bron Trimbos instituut.

      Comment


      • Jefkewiltnogs
        Jefkewiltnogs commented
        Editing a comment
        my god is dat nu al 11 tot 16 per gram? Amai men klak. Ik weet dat ik er vroeger 35 euro betaalde voor 5 gr white widow. Is wel 12 jaar geleden. Maar is ondertussen dan verdubbeld?

      • Snuitje
        Snuitje commented
        Editing a comment
        Ben in geen jaren in coffeeshop geweest. Denk dat de ww dan voor de € 11 is. Dus € 55 voor 5g. Flink duurder ja. Maar was laatst bijv ook € 9 kwijt voor 4 gevulde koeken bij de warme bakker🤷‍♂️

      • manvanmelle
        manvanmelle commented
        Editing a comment
        klopt maar de bakker betaald mooi zijn stroom en gas, dat doen kwekers voor coffeeshops niet

      #5
      Gehoord dat zeeland terug de deuren opendoet voor cannabis toerisme?

      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Dat willen ze, ja.

        Maareh........ hè!

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Maat heeft in vlissingen als belg 5 gr kunnen kopen

      #6
      Maat is paar weken geleden naar Valkenburg geweest met zn familie maar kreeg toch niets mee in die steden in de buurt waar ze shops hadden.

      Comment

      Bezig...
      X