Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet prijzen Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet prijzen Amsterdam

    Korting op 420shop
    ik wil komende zaterdag 13-okt-2012 nog eens zonder wietpas gedoe naar Amsterdam gaan. Ja ik woon in Limburg met die wietpas. Voorheen ging ik wel eens naar maastricht maar dat gaat niet meer zomaar. Maar nu mijn vraag: 'Waar in Amsterdam krijg je hele goede wiet op dit moment?" "Wat zijn de prijzen en hoe heet die wiet?". Hopelijk zijn de prijzen niet zo als in Maastricht veel is voor de toeristen lekker duur gemaakt. B.V.D

    #2
    Re: Wiet prijzen Amsterdam

    Topic verplaatst naar Coffeeshops Noord-Holland.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Wiet prijzen Amsterdam

      een paar shops die goedkoop waren maar echt uitstekend spul hadden

      de boerenjongens- hun white choco is fantastisch en maar 8.5e/G.. als ze big buddha cheese hebben staat 9.5e/g een van de lekkerste cheese die ik al gerookt heb

      rusland-hindu kush 10e/g echt lekkere old school kush... en zeker dan hun white russian proberen ook 10e/g maar een van de beste sativas die ik ooit gerookt heb

      greenplace(men favo shop in amsterdam) -white og 11e/G de zwaarste kush die ik al gerookt heb en nog veel meer kush strains vooral een indica shop( hier vind je wel veel dna en karma genetics strains

      en voor de rest barney's maar dat is allemaal rond de 15e/G wel enkele van de lekkerste en zwaarste strains van amsterdam
      en greenhouse natuurlijk,

      veel mense zegge de bulldog maar ga maandelijks 2dagen naar amsterdam ben er al een paar keer binnegeweest en ik moet zeggen hun kwaliteit ligt ver achter de bovenvernoemde shops


      Comment


        #4
        Re: Wiet prijzen Amsterdam

        dank je wel voor de reactie. Ik ga zeker die boerenjongens eens bezoeken. Boeren zijn vaak goed in hun vak dus eens zien of deze jongens dat ook zijn.

        Comment


          #5
          Re: Wiet prijzen Amsterdam

          Teveel om op te noemen en de bekenste bij toeristen zijn al genoemd.
          Bekijk https://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF-8&q=coffeeshops+amsterdam&fb=1&gl=nl&hq=coffeeshop s&hnear=0x47c63fb5949a7755:0x6600fd4cb7c0af8d,Amst erdam

          Ohja, de Dampkring. Erg mooie shop
          dampkring.jpg

          Comment


            #6
            Re: Wiet prijzen Amsterdam

            Ik zal eind deze maand ook wel de dampkring is gaan bezoeken

            Comment


              #7
              Re: Wiet prijzen Amsterdam

              Coffeeshop Any Day is ook een aanrader , hebben ze ook Verdampers staan om te gebruiken

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment


                #8
                Re: Wiet prijzen Amsterdam

                Thx Ventje

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet prijzen Amsterdam

                  Anyday, ze hebben blueberry cheese 12.50 de gram en slecht schoon gemaakt... Maar wat een wiet, echt zo lekker.

                  Comment


                    #10
                    Voor de sterkste weet barney's dan? Grtz

                    Comment

                    Bezig...
                    X